.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, January 7, 2010

AiNNa x KaSi BoNDa TiDO...

Fuhhh.. letih..letih.. mengantuk arrrr aku ariniehhh... maner tak nyer.. semalam si Ainna membuat sungguh... dia tak tido langsung sampai lar aku antar dia ke rumah mak aku pagi tadi... badan Ainna malam² dedar.. panas macam demam... tapi biler pagi jer suhu badan dia kembali normal.. malam jer panas akan dtg balik... aku dah check gusi dia... mmg macam dah ada bonjolan gigi nak kuar... cian dierr... sekarang nie payah lar benar nak menghabiskan susu sebotol... sebotol aku buat 4 oz jer pon... aku try tuka susu lain... pon tak jalan jugak... dia minum lar takat 2 oz... pastu buat ekpresi mulut macam nak muntah... (maknernyer dia tanak dah lar tu) Masa kat umah mak semalam... aku bagi dia minum susu.. lega dia minum dekat nak abis sebotol.. elok jer aku cabut botol dari mulut dia... membuak² susu dimuntahkan balik... abis basah melekit kepala n badan.. padahal baru jer pas mandi... alahaiii kesian sungguh... masuk angin kot perut dia... aku tuka kan baju n lap badan n kepala dia dgn lampin basah... susah hati dia kurang minum susu.. merengek pon makin kerap.. tak boleh aku nak kemana² sikit.. mesti dia nangis nak ikut.. semalam maser dia tak tido... dia ajak aku main.. dipanjat² badan aku... 2..3.. kali bangun semalam pegi toilet n buat susu si Ainna... mmg teramat lar payah nak tido.. sbb Ainna tercocet² mulut bercakap sorang²... pastu biler aku palingkan badan hadap lain.. dia tarik² rambut aku.... mmg lar dia takmo aku tido... nak diteman sokmo.... dia tak tau yg bonda dia nie kena bangun pagi... kena pegi keje.. pening kepaler Bonda nie Ainna oiiii.....

Kat bawah nie aku upload kan pic masa kat Petrosains KLCC yg kitorang pegi minggu lepas... quality gambar tak baper clear... maklum lar kamera terlebih canggih... heheheh... asal ada.. layannnnn.....

..Bosan menunggu.. si Alyaa buat muker monyok..

..tengah tunggu nak naik kenderaan sepintas masa aku kata kat anak aku keta Doraemon hehehe...

..Bonda harus enter frame..

..Putri Ainna Najihah pon nak bercereka sains jugak!..

..model tak dak mood.. Alyaa..

..model tak cukup tinggi.. Aisha..

..Ainna yg marah & buat muka boring sepanjang diletakkan dlm stroller nie..

..tengah khusyuk nak aplikasikan mesin nieh..

..nie haa dier.. Alyaa nak bawak keta kecik dlm replika ni

..ini cuma illusion.. objek itu hanya pandangan maya.. tak ada apa biler disentuh.. sajer nak test.. kalau amik gambar dia ada tak..

..Alyaa bawak replika jentolak.. kalau mender nie ada atas jalan.. aku selalu ckp.. "O..oww.. scorpion on the road.." Hehehe...

..dinasour nie pandai nyanyi tau.. ada bebudak yg menjerit² biler mak pak dia dok letak tangan pegang gigi dinasour nie.. depa takot mak pak depa kena ngap!..

..a proud father..

..seorang lagi.. bakal angkasawan.. hahaha!!

..apsal cam lelaki gatai jer En. Ady dlm gambar nieh?!

.."I'm glowing in the dark.."

..sukernyer dia naik kuda.. Alyaa tu tak menyabar nak naik..

..senyum puas akhirnya berjaya naik..

..monyok balik.. tak puas ati ayah tanak masukkan duit kasik kuda tu jalan..
"Kuda tu rosak lar kakak..." alasan mak pak yg dah abis duit.. wakakakakak...
..Aisha punya turn pulak..


2 comments:

Ena said...

ciann ainna.. ingat kan ammar jer merengek jer malam td.. upernyer ramai lg ibu2 yg senasib.. kot mlm td mlm anak2 merengek kot kak.. hik3x..
cam best jer bawak bebudak g situ kak..

aiDieNa said...

Tu laa Naa... tak sangka plaks senasib kita semalam.. heheheh....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails