.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, January 14, 2010

..CONTEST MY LITTLE HELPER..

Giler kemaruk.. (adakah telah datang kembali..) Kan aku kata aku nak menyokong usaha kengkawan yg buat contest.. hahahah!! Nie aku join contest dari http://wanfida.blogspot.com/.. Contest yg senang dan sempoiii.. rugie tak join tau!

Seperti tajuk contest.. nie gambar anak dara sayer yg sulong sedang sibuk membantu bondanyer yg bz menguruskan rumah.... mmg sejuk hati tau tgk anak² yg tolong mak pak nie... aku mmg terharu dan agak terkagum sekejap maser aku nak snap pic si Alyaa tolong aku lipat baju nie.. tak sangka dia pandai lipat baju.. lipatan yg cukup bagus.. (cheehhh K. Pah puji anak sendiri.. wakahkaka.. kalau aku tak puji saper lagi kan..)bagi budak yg baru berusia 3 tahun... hehehe... ;)

Ammacam.. rajin tak Alyaa.. ;)

3 comments:

** Perfect Love ** said...

Salam kak..
TQ for join my contest
Good luck ye utk alya ;-)

Ena said...

he3x..memg rajin..
Gd Luck la yeh!!

aiDieNa said...

TQ! TQ! May the LUCK be with us! Hahahaha... ;)


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails