.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, January 19, 2010

"Me - Mykid Look-Alike Contest"

Aku memang sangat terujer nak join contest MaMa AiRiS nie.. sebab ramai org kater Ainna anak dare aku paling kechikkk nie copy sebijik muker aku.. cuba korang telek² gambar kat bawah nie.. betulkah?? So.. you judge.. hehehe.. ;) MaMa AiRiS nie gambor saya dan anak saya yg dikatakan seiras... posted to enter your contest.. ok?? :)

Nama Anak: Putri Ainna Najihah binti Ady Putra
DOB Anak (utk memenuhi syarat pertama): 01 Mei 2009
BoNDa: Sharifah Zurina binti Syed Zulkefeli

..Suker sgt biler owg nak amik gambor dia..

Ohhh yerrr.. bagi kengkawan yg nak turut serta dlm contest nie.. anda dialu²kan.. sila terjah blog MaMa AiRiS untuk maklumat lanjut.. tarikh tutup pada 05.02.2010... tak lamer lagi.. wish u best of luck!!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails