.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, January 14, 2010

CONTEST SWEET PICTURE ANAK BERSAMA IBU

Dah lamer aku tak join contest kan.. hehe.. skrg banyak nor bloggers yg pemurah² nak kasik adiah kan.. bagus².. menggembirakan hati org nie satu perbuatan yg sungguh mulia.. hmmm.. makanya aku akan support saper jua yg buat contest.. sebabnyer.. aku tak rugi sesen.. aku tambah kenalan.. aku ada entry baru bawah label contest.. adat lar bertanding.. kalah menang itu rezeki masing²...

So the first contest (yg lelepas tu tak kira lar kan..) for this very "still considered" new year (coz we are still on the first month of the year rite).. ialah contest yg dianjurkan oleh
ibu Dhia Irdina yang juga merupakan contest pertama yg dianjurkan ibu yg menyambut hari lahirnya pada bulan yg pertama dalam kalender masihi.. hehehe... tu dia mukadimahnyaaaa....


Seperti contest² sblm nie.. ada syarat2 nak kena ikut...

1) Mestilah gambar tersebut IBU BERSAMA ANAK..umur dari baby sehingga 3tahun..
bilangan anak tidak kisah janji xmelebihi umur yang d'inginkan..
2) Nama anda & your anak beserta tarikh lahir.. - DONE!
3) Letak picture satu SAHAJA yer...coz byk2 nnt pening juri - DONE!
4) Ceritakan kenapa gambar tersebut d'anggap SWEET utk korg.. - DONE!
5) Jadi follower untuk blog
IBU & blog MYTOMEIOUTLET -DONE!
6) Letak banner yang dicipta khas (gambar d'atas) diruang sidebar korang semua - DONE!
7) Letak tajuk sperti d'atas jugak yer..Make sure ur entry link back to mine - DONE!
8) Tarikh tutup penyertaan 29hb Januari 2010


So... this is the pic for the contest..... ok tak hehehe...

Nama Bonda: SHARIFAH ZURINA BINTI SYED ZULKEFELI

Nama Anak: PUTRI AINNA NAJIHAH BINTI ADY PUTRA

Tarikh Lahir Anak: 01 Mei 2009

Gambar nie diambil masa kitorang picnic kat Serendah... kat umah my SIL.. Gambar nie aku raser sweet sebab Si Ainna yang montel kesejukkan ada dalam pelukan aku... ibu yg sentiasa akan memberikan sepenuh perlindungan buat anak²nya... hahaha... (ayat tak boleh blah... sbnrnya no other reason.. apa² gambar pon antara aku dan anak² aku tetap rasa sweet.. sbb dlm gambar tu walau tak dijelaskan kenapa.... terzahir kasih sayang dan bonding kami bersama.. kalau penganjur tak tetapkan hanya satu gambar sebagai syarat... sure dah bergambar² aku tepek kat sniee... haha..) Korang raser sweet ker gambar nie?? hemmmppphhhh :)

Wish me luck ya!... and to all great mommies out there yg teraser nak mencuba nasib.. boleh lar terjah blog
ibu Dhia Irdina nie yer.. GIVE UR SUPPORT!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails