.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Sunday, January 24, 2010

Masih belum tidO..

Jam dah pukul 2.40 a.m... dan aku masih di sini mengadap laptop menongkat mata.. ntah... susah plak nak tido.. mengantuk... hmm iaaa.. tapi selalunyer mata aku mmg lar teramat payah nak lelap.. adakah aku mengalami sidrom insomnia? Aku harap tak.. ya.. tak siapa mahu diundang penyakit.. cuma selalunya fikiran ini tidak pernah diam dari berfikir...

Sebelum tido.. aku selalu berfikir.. apa yg akan aku lakukan esok hari.. keje aper yg belom beres.. keje aper yg aku nak bereskan... maner yg penting.. maner yg tidak.. kadang2 pulak.. terimbau2 kenangan memori silam.. kadang2 aku masih terbayang2 perkara yg terjadi siangnya.. teringat keletah anak2... dan selalunya memikirkan masalah dan impian... banyak impian ingin aku capai.. tapi banyak juga halangan yg merantai kaki utk terus mara menjejak mimpi... waaaa.... mengantuk sudahhhh.... aku malas nak pk apa2 sebenarnyer.. tapi.. fikiran tu berlegar2 dengan sendirinya sehinggalah tidak sedar waktu biler mata ini terlelap... okehhh.. si Ainna dah menangis.. got to park my fingers.. gud nite.. sweet dream to alll....

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails