.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, May 18, 2010

HaDiaH APer AkU DaPaT??

Salam.. ini lar dia goodies yg aku dapat dan hadiah2 yang aku menang... ;) Syukur Alhamdulillah.. moga Allah murahkan rezeki sponsor² yang baik hati ini... Amin~! Okeh jom kita tengok satu² siaperkah mereka² yang baik hati itu..

Cookies nie sangat sedap... sebab tu satu bekas tu aku makan sorang.. tak sedar dah abisss hehehe.. tak kalah ngan famous amos tau.. aku rekemen sesangat saper yg nak beli.. boleh lar contact MamakuQis untuk tempahan


..ini lar jajan yg kami dapat sorang satu.. jadi banyak lar jajan² untuk dimakan di hujung minggu

..discount vouchers ada dlm sumer goodiebag yg diberi..

..dua buah majalah.. e-baca dan Nur.. ini kali kedua dapat edisi yg sama secara percuma dari Majalah Nur.. majalah nie byk sponsor untuk event eak.. yg pertama dulu masa Seminar Setiausaha..

..botol kecik shampoo Else've dari Loreal anak sykt Maybeline..

..ini hadiah Lucky Draw..

..dan yang ditunggu².. ini lah dia hadiah yg aku dapat hasil tak makan lunch semata² utk tamatkan Bling Race..

Sungguh tak kusangka.. aku menang tempat ke-tiga.. aku cilok gambar dari pen-sponsor hadiah nie di Sini

..thanks a lot to the sponsor..

..kain dia memang sangat berkualiti.. tebal dan sejuk..

..jahitan dia kemas..

..no wonder harga produk nie sampai RM345.00.. sangat bermutu..

..ini voucher² lain dlm bag hadiah tu..

..and cupcakes.. yum..yum..

..juga sebotol kecil lotion dari Safi..

Kek nie sedap.. sila lar jengah tuan punya cupcake nie kalau berminat nak order untuk function anda..

..Ohhh.. ini bukan hadiah.. tapi hasil keras tangan anak² aku masa aritu.. hehehe..


3 comments:

suhaisweet said...

hi there..nice blog & pics...visit mine if free..

Srifairus said...

bestnya... tak dapat ler nak joint maasa tue.. jenjalan kat tempat lain...apa yg menang tue?
baby carier yerk??

aiDieNa said...

Suhaisweet.. me dah jengah ur blog.. keep up posting ya!

Tie.. a'aa Mei Tai tu salah satu jenis baby carrier yang diilhamkan dari cara orang asia menggendong bayi.. macam org Jepon.. Korea.. juga China... sangat popular di eropah sekarang nie..


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails