.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, May 20, 2010

..Ahli KeLuARGa BaRu..


Selamat pagi sumer... hehehe... pagi yg dah tak beraper nak pagie.. dah mamam?? Aku makan sandwich sardin bawak dari umah 3 ketui ngan air milo panas.. hurmmm Alhamdulillah..

Sebenarnya.. kepaler quite dizzy pagi tadi... terjaga dari tidur dengan bertitik² darah kuar dari hidung.. saper yg follow blog nie dari dulu mesti tau.. kuar darah dari hidung telah sinonim dlm hidup aku.. agaknya panas dalam... ntah... sib baik cepat berhenti... semalam tak sempat nak jengah blog segala.... cozzz... tersangat lar sleepy... kepaler tak mampu diangkat dah.. sambil tgk final top host kat TV3 aku terlelap di ruang tamu... apa yg diletihkan sangat?? Hurmmm tak kan lar sebab mengemas dapur rumah mak.. itu perkara biasa... ntah.. Ohhh sebenarnya aku nak bagitau... aku dah dapat seorang ahli keluarga baru semalam.... hero kedua cucu mak merangkap cucu yg ke -10... anak pertama adik aku Sharifah Annissa... telah selamat dilahirkan thru natural birth tapi terpakser vacuum coz baby dah berak lam perut... n as I predicted.. the baby is big.. 3.8 kilos... wowww... tak sabar nak tengok cucu lelaki kedua lam keluarga aku nieh!

p/s: gambar tak dak lagi.. blm sempat jengah!


Tahniah buat Lilis & Wazir... welkam to the club!


3 comments:

mrs.ecam said...

tahniah kt adk ek....err drh kuo dr idung ek...pns ke smlm??? x sihat ek...ciannyer minum air msk manyak2 yek

Mama AqiL said...

tahniah kepada adik kak ina yea..akak ai nie biler laks nak tambah korum..hihihi

psst: akak ingat tak ai nie..

aiDieNa said...

Mekasih mrs. ecam.. tu arr panas agaknya..

Mama AqiL.. ehhh awat lak tak kenainya.. sebelah bilik jer kan.. hehehe..


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails