.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, May 25, 2010

..ALYaa di ShOPpiNg MaLL..

Ahad lepas.. kuar shopping jalan² cuci mata jerke SOGO tempat rakyat marhaen macam kami nie.. dan angkut lar ketiga² dayang pengiring tue..

Dalam kereta..

"Aisha.. nanti Aisha pegang tangan kakak.. nanti ada orang jahat.. kalau dia amik Aisha kakak pegang bagi Ayah.." Beria² dia pesan kat adik dia..

"Nanti ada orang jahat ke kakak.." Seperti biasa Aisha akan ulang balik apa yg Alyaa cakap..

"Bonda².. kakak nak jadi anak yang baik.. tak nak nakal².." Ayat dan janji Alyaa seperti biasa sebelum tiba ke destinasi..


Biler dah sampai...

"Waaaahh.. cantiknyer baju barrrbiee.. kakak nak satu ayah.."

"Ayah².. baju nie sesuai tak dengan kakak..?" Sambil mengacu satu persatu baju yg ada kat situ..

"Tak sesuai larr kakak... tak cantik.." Padahal harga dia cantik sangat.. gilo ko nak beli kalau tak ada discount..

"Ayah.. ayah... baju nie murah tak... kalau mahal tak payah beli lah..." bersuara dengan kuat.. malu mak bapak anak oiiiii.... tapi aku gelakkkk jer... sangat kelakar...

Dan... paling tak bleh blah....

"Ayah... baju nie berapa kilo??!" Haaa.. what the....


Ohhh... ini gambar first time bawak Ainna jenjalan guna Mei Tai... sangat selesa.. Ainna sampai tertidur di dalamnyer...

2 comments:

aNisA aHmAd said...

muka puteri2 kak pah mmg kecik2 cm kakpah..dah besar cm abg adi kan..tgk ainna tu..sejibik kak pah..tah besar cm ne lak rupa dia..

aiDieNa said...

Iyolah tu.. besar sok cam muka dia sendiri lar Nisa.. hehehhe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails