.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, May 28, 2010

aKu TiDak SEMPURNA!!!


Cuti² nie orang sumer dah plan macam²... nak pegi bercuti... berehat.. tenang²kan fikiran di tempat yg indah dan jarang atau tak pernah pegi.. ada jugak yg balik kampung kan.. bertemu dengan mereka yang jauh di mata... and me?? I'm here.. staying home with the three notti princesess... ohhhh god... mmg plan nak kuar.. jenjalan... but my mood faded... ntah.. tetiba raser letih... sangat penat.. juga tension.. pepagi tadi dah bangun.. buat susu.. mandikan bebudak.. masak sarapan... aku buat pancake tadi... sangat mengenyangkan dan masih berbaki tak habis... senang jer rupanya nak buat pancake yg cam selalu mat saleh sarapan kat tv tu... kenaper yer raser seperti ada yg tak kena... bosan.. ya.. I am bored.. but I dunno what to do to ease up this stupid feel... kalau korang.. korang nak buat aper??? Aku raser seperti nak menjerit di atas bukit... seperti maner pernah aku lakukan maser berlajar kat Jengka dulu.... menjerit sekuat hati.. sepuas²nya tanpa raser bersalah... biar sampai sakit tekak.... puas hati!!

Budak² nie dari pagi tadi buat perangai.. macam² hal... kadang² hilang sabar nie dibuatnya... ohhhh... kenaper aku merungut.... budak² sememangnyer macam tu.... sudah lumrah... kalau budak² duduk diam²... ikut perintah macam remote control.. itu bukan budak.. tapi robot.. anak² aku bukan robot... sangat aktif dan nakal.. kadang² dengar cakap... kadang² degil.. kejap bergadoh... bergurau pastu nangis pulak... dan sebagai ibu yg tak cukup rehat ini... kadang² darah naik ke kepala juga... bengang macam nak pecah kan... sangat tidak suka biler diri ini turut berperangai seperti budak²... berada di luar kewarasan seorang dewasa... ikut sama menjerit dengan mereka... macam BODOH kan!!

Aku duduk di kerusi ini mengadap pc... utk mendapatkan kembali kewarasan aku yg tenggelam timbul.... aku sedang belajar mengawal kemarahan di dalam diri aku.... sesungguhnya... aku tidak sempurna!

2 comments:

Srifairus said...

sabor ye kakak ku... u r good.. beautiful and penyayang.. insyaAllah pengorbanan kita sebagai ibu dibalas dgn setimpal oleh Allah SWT...

tak perlulah jd yang sempurna... cukuplah kita jd yang terbaik utk hubby n anak2 kita...

aiDieNa said...

Begitu lar harapannyer Tie... cuma terkadang badan nie over exhausted.. :( Thank a lot for that sweet words.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails