.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, July 5, 2010

..ProUD 2B HusBaND & Wife..

Ho..ho..ho.. saper kata muka macam aku tak laku.. aku kawen kan.. kawen kan.. tengok.. tengok..

Makan Yang.. makan... hari nie hari kita berdua.. kita berdua jer boleh makan kek nie..

Ohh.. apakah betul keputusan yang kuambil ini... pompuan ker lelaki.. nak jadik laki ker bini.. urrmmmm.... aku buntuuuu!!

Tu laarr ko.. aku dah kata diet.. diet.. ini tidak.. ko melantak tak ingat dunia.. sekarang saper yang susah.. nak patah pinggang nie tau!

Abang lar lelaki paling bahagia di dunia nie yang... abang dapat dreamland.. huhuhu

Ohhh Makk!! Bulu mate pelesu dah ilang sebelah.. maner nie.. manerr.. kejap lagi dah nak tangkap gambar...

Ikhsss.. apasal lar bulu idung nie tak sudah² nak kuar.. baru jer 2 hari lepas aku trim..

Akhirnya.. akhirnya sayang aku tidak akan lagie digelar bujang terlajak dan kau bukan lagi andartuu!! Kita memang ditakdirkan bersama...

Ohhh tidakk!! Malapetaka dah tiba.. veil aku.. veil akuuuuu!! Abisss laaa koyak!

Tak kira.. aku lapar.. aku nak makan jugak.. baper lamer nak tunggu majlis nie selesai.. ikhss.. yum..nyummm..nyummm... pedulik aper aku!!


Sumber:Kutegroup.com
p/s: Bonda pon ada gambar kelakar masa nikah dulu.. hehehe


2 comments:

cik panadol said...

kasi tempek la gambar kelakar bonda mase nikah dulu...nak tgk!!hehe

.::NiK's WiFeY n MoMmY::. said...

hahaha suka tau ptg2 letak gamba macam2!hahaha mengekek lin gelak sorang...sbb caption mmg klaka tak hengat!hahaha thanx dear, make me laugh ptg2 suram ni... :):):)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails