.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, July 7, 2010

..Mee UDaNG Yuk!!..

Saper sangka dalam hati ada taman.. dalam hutan ada orang jual makanan.. hahaha.. nie haa gambar maser adik aku bawak kitorang p makan lalu jalan utan kiri kanan.. pastu jumpa pantai.. restoran nie mmg tepi tebing pantai.. kalau waktu siang musti cantik nie.. sayangnya kami di sini di tengah malam.. malam buter! Hmmm... presentation restoran nie dari pandang pertama.. nampak menarik.. cozy² gitue.. tenang.. tapi... banyak NYAMUK!! Maser memuler kitorang sampai tu lar.. dan rasernyer nyamuk² yg ada kat situ spesis dinasor.. sebelum kitorang makan.. kitorang yg kena makan dulu.. sampai lar tuan restoran tu pasangkan ubat nyamuk.. then.. nyamuk² dan tentera²nya beransur pulang... dah kenyang kot! Alyaa & En. Ady.. berbintat² badannya penangan askar nyamuk.. baru jer p amik ubat tadi.. sib baik aku tak apa²..

Termenung menanti order-an sampai..

Lepak lar dulu kan.. mata dah mengantuk sangat dah time nie sebenarnya..

..teringat bantal dan tilam jer..

..aper diborak si Alyaa ngan Ibu.. ntah ler..

..Ainna dah port atas Mama Nana..

..tengok lar jam kat dinding tu dah pukul baper..

..Coffee Late minuman kegemaranku buat masa nie.. selain dari Nescafe Ais dan Milo Ais.. aku suker sumer minuman yg milky..

..Ainna.. badan dia dah susut sekarang.. sib baik tak meragam sangat dia masa tu.. walaupon dah mengantuk.. suker jer orang bawak berjalan..

..melayan si Aisha yg berebut minuman ngan si Alyaa..

..nie dia.. mee udang.. aku punya! RM10.00 hengget ko! Rasa dia bih kurang mee rebus aku buat jer.. tapi tambah udang.. boleh jer buat sendiri nie..

..makanan lainnyer.. bih kurang menu yg ada kat KL jer..



4 comments:

Ena said...

mana tempat tu ek? nampak cam nenarik gak tu.. tapi menu2nye biasa jekk ye kak.. hoho.. mahal gak lar kan!..

lina said...

salam bagi tahu la kedai mana dan kat mana tu..tak nak terkena jugak...

Love... said...

jemput singgah
http://ilhamcottage.blogspot.com

something for ur lil ones

aiDieNa said...

Ena,
Yang mahal tu Mee Udang dia jer.. udang dia besor.. menu lain ghega bih kurang kat KL jer.. Rasa biasa jer.. tapi ok lar kan nak makan.. rileks2..

Lina,
Kedai tu kat Kg.. Kota Kuala Muda.. kat dalam ceceruk.. nak kasik tau pon tak tau.. bab follow keta adik jer maser tu.. tempat dia ok Lina cuma ada banyak nyamuk jer.. mungkin sebab dah tengah malam..

Love,
Insyaallah akan kunjung singgah.. ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails