.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, July 14, 2010

MaiN KejaP.. GaDo KejAp.. itu Mustiii..

This is what we call 'Sibling Rivalry'.. Saper tak pernah gado adik beradik angkat tangan!! Tak pernah gado?? Ikhss... ikhss.. ikhss.. belom cukup mesraaa katanya.. hehehe.. aku kekecik dulu lagi dasat.. masing² ada pasangan gado sendiri... 4 laki.. 4 pompuan lar katakan.. ramai kan.. teruk kalau nak dibayangkan... but.. that busuk masam memory lar yg bond us together... gado adik beradik tu biaser lar kan... yang penting forgive.. walaupon tak forget.. jangan simpan lam atiii... itu darah daging kita.. air dicincang tak akan putus.. bergado lar asal tak berparang itu dikatakan senaman sihat adik beradik... ahahahaha!!

video

..Ini lar dia Ratu Lalak keluarga kami..

..menangis sepenuh hati..

..boleh pusing kepaler.. juling mata itammu mendengar budak keteng nie nangis..

..kesian Aisha.. selalu kena buli bab dia kuat nangis.. tak kena sikit nangis.. orang cakap kuat sikit nangis.. dia buat salah.. belom kita marah.. dia dah nangis dulu daaaa... dan adalah sangat payah nak buat dia berenti... melainkan ko pujuk dia.. peluk dia.. dan penuhi apa yang diminta... ohoho... lain² anak.. lain² kerenah... nak tanak telinga kena kasik kebal... kebal bunyi.. hehehe...



3 comments:

ratna said...

ya allah...teriakannya sgt menakutkan.. kesian pun ada gakk.. tp kakak dia selamba jer bawak lari mcm tak bersalah.. ha ha ha.. budak2 selalu gitu kan.. anak saya yg tua yg beza 4 thn dari adik dia pun sama gak tak leh ngalah..

zue @ annaleeya said...

olorrrr ciannya... bersungguh2 nangis tuh...

aiDieNa said...

Ratna,
Kakak memang selalu nak menang.. adik rasa tak puas hati.. yg dia tau nak luahkan perasaan dia melalui tangisan saja lar.. tapi bingit.. yg sakit telinga kita.. pastu mula lar nak temper.. hahaha

Zue,
Tu lar.. memang kesian.. tapi biler dah selalu sangat nangis.. sakit jugak telinga kan.. selalu nasihat si Aisha.. jgn menangis sangat.. nanti orang tak suka.. tapi budak² kan.. memuler angguk lar.. pastu buat lagie..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails