.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, July 19, 2010

..DaH MaCaM TaDiKa JaDiNyER..

Dua minggu lepas di hari minggu.. kitorang tak ke mana².. lepak rumah dan sudahkan projek ini.. yes.. tampal menampal.. benda nie dibeli di downtown Cheras.. RM10 for 7 pieces... wahhh.. murah kan.. jadi.. pulun ker Kak Pah memilih.. sampai lenguh² pinggang berdiri kat situ.. berdiri lamer dik non oiii.. rambang mata.. hehehe

Dan.. kat bawah nie lar hasil pilihan mata yg dah pening² lalat.. ok lar tu kan..

..spongebob nie Aisha punya..
..hasilnya di dinding bilik budak² tu..

..yang nie Alyaa punya..

..princess dah cun.. tapi kat dinding tak baper nak cun pulak.. senget benget tu sebab Alyaa campur tangan.. chehhh.. dia harus menampal.. sebab dia claim itu dia punya!

Tau ini apa??

..haa nie dia setelah dengan tekunnya ditampal di dinding..

..yang nie.. dapat bayangkan??

..yang nie pon perlukan ketekunan.. kerajinan tahap dewi.. giller teliti..

..haha.. ini buluh betong.. nak tengok??

..macam yang kat atas tadi.. tak perasan ker??.. hehe

..ini obviously pagar bunga.. senang jer nak tampal.. tapi nak mengopeknyer.. harus juga hati² dan teliti.. kalau tidak carik abis sumer rosak..

..tu dia kat bahagian bawah..

..ini.. roda² aper tu??.. Korang perasan tak apakah itu??

..Sakura berterbangan memayungi basikal.. tapi tak der penunggang..


Okey.. dan jadilah tadika di rumah.. sebab tu bebudak suka buat sepah.. dan biler aku balik keje jer sampai umah mak dan terpakser menunggu En. Ady yang selalunya balik lambat.. budak² mesti bising merengek² "Bonda.. jom lar kita balik umah kita.. jom lar.. biar lar ayah balik sendiri.." Motif?? Dorang tak sabar nak buat sepah!!


3 comments:

Srifairus said...

wah... telitinyer kak ina... dahsyat sungguh.. klu tuti, tidak ler serajin itu untuk menampal2... anyway, cantik sangat dan kreatif..

ratna said...

suka betul tgk tiga beradik pompuan tu dok berkumpul depan dinding.. kak pah tak bahagia ker tgk mcm tu? kalau saya dah runtuh jiwa raga nangis sedu sedan sebak dah..

aiDieNa said...

Sri,
Kena lar teliti.. duit tu duit.. hihihi.. bukan pree.. Abg kan.. tokleh harap.. dia tak heran pon nak pasang mender tu.. dia layan budak jer.. dan tolong potong² bahan utk masak time K. Ina buat tue..

Ratna,
Maunyer tak gembira.. mmg suka sangat biler tgk dorang tetiga duduk main atau buat apa² xtvt bersama.. nak snap byk² gambar cenggitu.. sebagai kenang²an.. sok² kalau dorang dah besar.. biar dorang kenang balik keadaan masa dorang kecik..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails