.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, March 6, 2007

SeLaSa YG SuRaM..

Not much to story today.. bangun lewat pagi tadi.. sedar² dah cerah.. so.. sampai office lewat dari biasa.. tak buat apa sgt arinie.. keje cam biasa.. rileks.. one big news.. our MD dah resigned.. waaa.. agak mengejutkan.. kenaper eak.. dpt better offer kots..

Semalam ke umah babysitter tumpang Faros.. bbsitter aku jiran dia.. sib baik tumpang Faros.. kalau tidak jenoh lar aku terperangkap dlm hujan.. bila dah hantar anak rumah org.. susah kita nak tentukan segalanya mengikut cara kita.. we have to.. walau tanpa rela.. mengikut rentak org.. suka atau tidak kena simpan dlm.. apa yg bleh ditego.. tegor leklok.. selagi anak kita dijaga dengan elok.. yg lelain tu pejam mata jer lah.. walaupon aku nie seorang ibu yg agak cerewet bila masuk bab penjagaan anak.. tapi nak wat camner.. kalau nak everything perfect.. benti keje.. jaga anak sendiri!

Selera makan hambar.. alangkah tak seronoknya makan biler tak der selera... tapi kalau tak makan cian kat baby.. aku makan hanya utk baby skrg nie... tatau apa yg boleh membangkitkan selera aku yg dah agak mati...

Balik nie kalau sampai awal & Ady balik awal igt nak singgah GH.. tgk mak aku.. igt ker semalam nak pegi.. tapi Ady laks balik lambat.. cian mak duduk kat situ sorang²... biler lah darah cair mak tu nak ok.. keadaan jadik tak normal biler mak masuk spital.

Seharian aku search pasal citer Kyle XY kat google.. sonok aku bacer everything bout this season episode... season kedua masih misteri..

Bosan... dgn kehidupan skrg.. aku surf website MARA jgk tadi.. collecting infos on how to run a business.. kena pegi kursus dulu... keje makan gaji tak menjana pendapatan yg diimpikan.. I want more than that.. tak bermaksud aku tak bersyukur ngan apa yg aku ada skrg.. cuma aku nak improve taraf hidup aku.. kesenangan bukan hanya utk aku.. tp juga keluarga aku..

Balik nie aku nak pk business apa aku nak enroll.............

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails