.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, March 29, 2007

BERAMBUSss!!!

Arinie aku tak der mood nak tulis paper sebenarnya.. aku bosan n tetiba mood aku lari biler ada tutt membicarakan tentang tutt ngan aku.. ntah.. teraser jgk aku.. mungkin ada benarnya kata² dia.. walau telah kucuba menyangkal segalanya.. aku seorang insan biasa yg sedang mencuba sepenuh daya utk senantiasa bersangka baik dengan org...

Adakah perlu kita yg dilahirkan sebagai insan biasa ini menjadi seorang insan yg luar biasa semata² utk disukai ramai.. aku punya karektor dan sudut pandangan aku sendiri.. atas kesedaran itu.. persetankan apa org lain nak pk tentang aku.. sapa suka boleh teruskan persahabatan dan kekalkan hubungan yg baik dengan aku... kalau tak suka ngan aku.. siapa kamu utk menentukan baik atau tidak baik sesuatu itu.. diri kau pon belum tentu semua org suka.. tepuk dada tanya selera.. dah cukup bagus sgt kah diri kamu itu utk mendabik dada dan membenci org lain yg tidak mengganggu hidupmu...


Pada mereka yg tak suka ngan aku.. yg jelek dgn perangai dan sikapku... dengan BESAR HATI dan BANGGANYA aku persilakan kamu BERAMBUS dari hidupku......... dan jgn muncul² lagi... sesungguhnya aku amat BENCI dgn manusia HIPOKRIT yg tak sedar diri..................

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails