.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, March 21, 2007

..Aku PuNCaNya..

Begin the day with a very² frustrated feeling and rasa small macam buih di lautan.. no spirit.. no motivation.. walaupon dah pakai lawa² arinie.. aku sedeh betul biler kena marah dgn tutt coz of tuutt.. kepala raser tertekan.. kat opis org tego muka sedeh semacam.. maunya tak sedeh.. rasa nak nangis pon ader.. seketika aku rasa spt seorang perempuan yg cengeng.. kolam hatiku ini tak habis² berkocak.. bentengnya hampir saja runtuh dek perasaan hati yg tak ketentuan pagi ini...

Selepas kena tuuuuutttttt dgn tut... aku bebetul rasa diriku ini satu punca BESAR kpd satu masalah yg dihadapi oleh tutt sejak sekian lama.. aku.. aku ker punca segala permasalahan itu.. sungguh tidak kusangka.. aku adalah puncanya...


Apa² pon aku mintak maaflah kat tutt disebabkan aku dia terpakser tanggung sumer masalah tu.. aku tak ler suka dan bersorak gembira jika tutt selalu tutt ke tutt... aku pon mmg nak sgt cepat sampai ke tutt.. tapi ialah disebabkan tut..tut.. tuttt.. dan tuttt... makan segalanya telah terbantutt...

Cuma aku harap tutt kurangkanlah MEMBEBEL... sebab boleh berasap telinga nie biler dgr tuttt membebel... bughokkk sgt!!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails