.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, March 30, 2007

MeNgiDaM & SeLeRa sesuatu yg terlalu BerBeZa!!

Alhamdulillah.. baru balik dari lunch kat Tasik Perdana.. belakang Balai Polis Bukit Aman.. makan ikan bakar.. cedapppnyerrr... :D.. sumer sekali tujuh org.. naik keta Siew² Assistant Account Manager kitorang.. at first Mr. Yeoh nak banjer.. tapi one of co. vendor join the makan²... dia & Mr. Yeoh berebut nak belanjer sumer makan... Last² Mr. Danny Maa tu yg menang.. so dia lar yg bayar.. save duit aku arinie.. kalau hari² camnie kan besttt... bahagianyer lar idup ari² dpt makan free.. hehehe...

Tunggu Ady kat umah K. Odah semalam.. spt biasa sbb dia balik lambat.. arinie forsure lewat lagi.. coz aku sendiri masuk opis lambat tadi.. kul 9.30 pg.. overslept.. tak jagaa.. kul 7.30 baru terkochoh ganyah.. memuler igt malas nak p keje.. kepala berat semacam.. pening.. tp pk kan byk mender nak buat arinie.. aku gagahkan jugak...

Semalam kat umah K. Ofah dok teringat nak makan ikan goreng ngan kicap kipas udang berulamkan cili api.. n teringat jgk nak masak sambal goreng kegemaran aku.. tak kesampaian.. coz maser ady amik kitorang dah lewat.. badan pon dah penat.. perut pon dah tak tau berdendang rentak apa.. laki aku bawak p makan kat Pandan Indah.. mmg lar aku nak makan ikan ngan cili api.. tapi aku tanak makan kat kedai.. aku nak makan yg kat umah jgk.. tapi laki aku tak paham.. dia suh aku order kat kedai.. mmg lar aku tanak.... aku order mender lain... tetiba tatau naper aku raser sedeh sgt biler tgk laki aku tarik muka.. terus tetiba jadik sebak.. aku nangis sepenuh hati tepi car seat Alyaa yg tengah nyenyak tido atas meja makan... sedeh sgt coz hubby sendiri tak paham apa yg aku nak.. aku sendiri pon tak paham kenapa aku jadik camnie.. mmg susah nak explain... ikan yg kat kedai ngan yg dlm peti ais kat umah tu .. tak sama... kalau aku nak yang itu sekarang nie.. yg itu jgk ler yg aku nak.. jgn offer yg lain.. mmg tak sama... bukan aku nak buat perangai.. tapi itu kehendak yg telalu menekan dari hati... mungkin itu lar yg dikatakan mengidam....

Minggu depan aku tak lekat kat opis for 3 days.. ada First Aid Program (kursus) kat Lanson Place Jln Ampang dari kul 9.00 sampai ler kul 5.00... then ari Khamis laks aku dah apply cuti utk settlekan hal jual beli rumah... so.. see ya on Friday lerrrrrr... hehehe... take care huh.. and have a nice weekend!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails