.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, March 29, 2007

KaNGKuNG...

Actually ini kisah kelmarin baru rasa nak kisahkan kat sini arinie.. spt biasa tamat jer office hour terus ke rumah K. Odah.. amik Alyaa.. On the way nak ke rumah K. Odah terserempak ngan mak kawan aku.. yg mmg dah lamer aku keliru mana satu rumahnyer.. (hari² aku lalu dpn rumah dia.. cuma tak sure betul ker itu rumah dia) Kebetulan makcik tu tgh kutip kain kat luar.. dia pandang aku.. aku pandang balik.. since dia dah tgk aku.. aku pon terus tanyer.. "Mak Cik nie mak Aishah ker??" Sah² mmg betul itu mak Aishah spt yg aku jangka.. Makcik tu pon dgn ramahnyer ajak aku duduk dulu minum petang.. aku kata lepas amik anak aku baru aku singgah.. penat woo angkut Alyaa ke situ.. termengah² aku.. Sembang² sket.. Aishah pon balik.. lama tak jmp dia since aku kawen thn 2005... :)) dasat kan.. padahal sesamer tinggal kat KL.. alarr bukan Aishah sorang yg susah nak jmp.. kengkawan yg lain pon aper kurangnyer.. cerita.. ceritii serba sedikit.. bertukar² khabar... laki aku sampai then kitorang terus ke Tesco utk beli susu Alyaa & keperluan rumah yg lain...

Aku shop laki aku sorong troli bersama Alyaa yg duduk kat baby seat kat situ.. barang demi barang aku campak masuk dlm troli tu.. sampai masa aku ngah pilih ikan.. tetiba laki dtg dgn baju bersepah ngan muntah Alyaa.. aku tanyer aper dah jadik... laki aku pon citer lar dgn suspennya... daripada terkejut aku bleh terus tergelak.. hisyyy.. apa nak jadi lar anak aku sorang nie.. ada ker dimakannya kangkung mentah yg aku letak dlm troli tadi.. patut ler maser aku letak kangkung tu.. mata dia bulat jer tgk.. cam selera semacam... laki aku laks tak pasan ntah maser biler dia gonyeh kangkung tu... kahkahkah.. gigi baru dua batang.. mau tak lekat... laki aku jadik hero yg terkena muntah anak sendiri akhirnya.. ditepuk belakang Alyaa dan terkeluarlah segumpal kangkung mentah yg cuba ditelan anak aku.. issyyy... bahaya.. mmg bahayaa.. nasib baik tak der apa²...

Tapi.. tak tau kenaper.. aku raser cute sgt telatah anak aku makan kangkung.. dan asyik rasa cam nak gelak jer biler dibayangkan... hahahaaaaaaa....

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails