.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, March 8, 2007

SeKadar SeBuah CoRetan..

Mak dah discharged semalam.. Alhamdulillah.. but still keadaan mak masih perlu dipantau dan mak masih perlu pegi ker hospital for her regular checkup.. Ady gie amik mak semalam.. then baru dia amik aku kat umah babysitter.. then kitorang lepak umah mak kejap..

Abg sampai with Dora with their lil Yasmin too.. sifat Yasmin yg lemah lembut & mudah tersenyum ngan baby aku mmg bebetul contradict.. Alyaa seorang baby yg tegap lasak & ligat.. :)).. boleh ker aku cakap camtu.. baby aku nie aggressive.. biler tak dpt sesuatu yg dia nak dia jerit sekuat hati.. sampai takut Yasmin dibuatnyer.. Alyaa lincah ke sana ke mari.. Alyaa bebetul lasak & ganas cam Bonda dia jugak.. hahah!!.. Tatau lar camner dia biler dah ada adik nanti.. jgn garang sgt ngan adik sudah... aku harap anak² aku nanti membesar menjadi anak yg baik dan dengar kata..


Aku amat letih sekarang nie tibanya waktu malam.. lepas Isyak tu aku rasa nak tido jer.. makan pon tak bleh byk coz loya & perut sebu.. org lain morning sickness.. tapi aku night sickness.. kandungan kali nie mmg beza dari ngandung Alyaa dulu.. agaknyer baby aper lar yg aku dpt kali nie.. apa² pon harapnya baby aku sihat dan sempurna sifatnya.. luaran juga dalaman...

Dekat office skrg nie hangat dgn macam² gossip politik pejabat.. ntah apa² tah.. tak bleh ker duduk bawah satu bumbung bekerjasama membangunkan syarikat dan bekerja dengan ikhlas.. apa pekdahnyer politik² nie.. buat apa hidup nak dengki mendengki.. Harta dunia tak bleh bawak mati pon.. sok² makan diri sendiri...

Aku mencari dunia yg damai.. jauh dari org pendengki dan busuk hati!......

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails