.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, March 7, 2007

Kisah AriNie..

Tadi lunch with faros & the gang kat Bandar Tun Razak.. tempat yg famous dgn ayam kampung tu.. lauk² kat situ sumer best².. pelanggan pon ramai.. sedap pon sedap.. musti masyuk giller owner warung tu... aku amik memacam lauk.. RM5.50 jer.. tapi aku makan tak abis.. coz perut dah sengkak.. alangkah membazirnya.. minuman laks aku order cendul pulut.. hehe.. nyum².. cendol pulut sehengget jer!

Balik opis perut dah kenyang.. mengantuk lagi.. sekarang nie aku mmg deserang sindrom kantuk yg tinggi.. tatau nak buat aper dah.. sedar tak sedar aku dah tersengguk² dpn pc.. nie pon sebab dah dekat nak balik.. semangat jer menaip blog nie.. hahha...

Semalam lawat mak kat spital.. Alhamdulillah mak kelihatan ceria.. katil mak depan tv lagi.. haha... mak kata duk kat sini sebulan pon takpa.. makan pakai sumer org sediakan.. dia rileks jer.. mak tunjuk kaki dia bengkak balik sbb berjalan byk sgt... tu lar.. mak masih blm cukup fit nak berjalan macam dulu.. sebarang komplikasi mungkin terjadi... aku harap mak sembuh cepat!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails