.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, January 31, 2007

xx..Panggilan TIDAK Diundang..xx

Aku tak sempat nak tulis apa hari nie.. bz lar plaks pepetang nie.. sepetang aku uruskan sumer bil² yg perlu disettlekan every month... :D.. dpt duit.. kuar duit.. bayo utang... adusss... biler lar nak idup tak berhutang... @@@

Semalam ada mamat sesat maner tah call hp aku tetengah malam... laki aku yg jawab pastu past kat aku.. time kitorang nak tido laks tu.. gillos.. aku bebetul tak igt siapakah gerangan mamat bernama tutttt itu... dia tau laks tu nama haku.. sib baik ler laki aku nie jenis sporting.. kalau dpt yg cemburu buta.. sure bersoal jawab punyer.. tapi percayalah.. bukan sifat aku berlaku curang.. biler dah kawen nie.. sikap saling percayer mempercayai merupakan satu faktor yg amatttt penting agar keharmonian rumahtangga senantiasa terjaga... dan sebagai suami isteri.. kita janganlah terburu² judge something yg kita bebetul sure... bertanya dahulu dan suami isteri perlulah sentiasa berterus terang... jangan ada dusta antara kita...

Pada mamat tu... pls.. stop this nonsense.. jgn ganggu rumahtangga org!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails