.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, January 30, 2007

..Satu HaRi D PeTaNG SeLaSa..

Hari inie hari Selasa.. ya.. dah pukul 4.25 ptg pon saat aku menaip entry ini.. bos dah challow to our yard in JB.. so.. tinggal aku tidak bertuan.. haha!! Tapi tak per.. walau tak bertuan.. diriku masih dlm kawalan akal warasku... menaip dgn penuh tandatanyer--> nak story aper eak arinieh?? Well... biar kumulakan kisah dari pagi tadi yg kalut... laki aku sakit perut.. masuk angin katanyer.. so.. terpakser ler tunggu dia qadial hajat dia selesai.. sampai office dah pukul semilan.. sib baik bos pon masuk lambat... legaaa...

Tak igt aper nak taip coz aku dah save draft nie lamer sgt.. aper jer aku buat hari selasa nie eakkk... ohhh.. manusia mmg puluper... ahhh lupakanlah!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails