.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, January 16, 2007

::Mission Fail to Accomplish::

Akhirnya.. kuar umah spt biasa jugak arinieh... maner tak nyer.. laki aku balik lambat.. 10.30 p.m. baru sampai umah mak.. setelah aku selesai masak & mengtakedarah.. n kemas dapur.. baru nampak batang idung dia.. hmmm.. byk keje dia kata.. what to do.. Sampai umah dah kul 12.00 mlm.. nak wat pekebender lagi.. badan pon dah penat.. bateri pon dah weak... jawabnyer...misi tinggal visi yg blom pasti jadi.. tunggu basi.. wakaka... Ok lah.. whuteva pon.. aku nak citer sket citer cedehhh...

Maser nak tido smalam.. baby aku jatuh katil.. dgn kelalaian aku... agak kesal dgn yg dah terjadi.. tapi harapnya perkara yg sama tak berulang lagi... Alyaa mmg xtra lasak.. tak bleh nak buat apa dah.. nak marah bukan dia paham mender pon.. tayang muka comel yg innocent tu ada larr..


Nak dijadikan citer.. semalam tu.. aku dah terlalu letih sgt.. tak sedar maser susukan dia atas katil.. aku terlelap.. sedar² aku dikejutkan jeritan laki aku.. & bunyik Alyaa menangis.. this is the first time she fall off the bed.. the thing that we really afraid of.. dgn pening² lalat aku tgk Alyaa yg nangis.. terkejut aku.. dia jatuh katil rupanya.. macammana lar aku bleh tertido.. aku pon tak tau.. sayu jer dgr dia nangis.. sedeh betol aku... aku tahan air mata.. dah mmg salah aku.... maafkan Bonda sayang.. tak sangker bleh jadik ginie.. tapi anak Bonda mmg kuat.. Bonda tau tu.. puas dipujuk.. aku check kepala & badan dia.. & tadi aku call Cik Ton tanyer how shes doing.. Alhamdulillah.. Alyaa cergas macam biasa.. takut jgk aku kalau ada kecederaan dalaman.. Sebagai ibu bapa.. tak siapa mahu anaknya cedera.. sakit.. sakit anak kita begitu terasa bagai kita yg terkena... tersayat di hati.. nyawa pon sanggup dijadi galang ganti!


Bonda sayang Alyaa sepenuh hati Bonda.. Bonda tak sanggup tgk anak Bonda sakit... Bonda akan teruskan usaha memberikan yg terbaik buat Alyaa.. buah hati Bonda......

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails