.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, January 26, 2007

sHooPing CaN tOO.. --> Release uR TeNSe..

Aku bosan betul lar arinieh... huhhh.. tu yang aku kuar p SOGO sengsorang aku tadi tu.. call Tinie ajak jmp.. tapi dia ada hal lain lar pulaks.. nak jmp kena wat appointment dulu.. kalah menteri. ahaks..:).. So.. there I am.. out all alone.. actually igt nak p The Mall jer.. tapi mengingatkan tak byk choice last time aku pegi.. tu yg aku proceed ke SOGO.. SOGO tgh sales sekarang nieh... waaa... kat Ground floor tu jer dah dipenuhi lautan manusia.. yg rata²nya of course ler pompuan.. rambang mata aku tgk barang² kat situ.. potongan sampai 70% tu.. melayang lagi duit aku arinieh.. tiap kali gie shopping mesti aku menyimpang dari tujuan asal.. tujuan asal aku nak beli sandal jer.. nak cari yg lebih lembut utk keselesaan kaki aku melangkah.. tup² hilang akal biler tgk potongan sana sini.. tetambah biler tgk baju baby.. ukhhh... nggak bisak tahan sih... terus juga aku join akak² and memakcik tu sekaki.. memunggah dan menyepah²kan baju yg promoter kat situ lipat.. diorang susun.. kitorang bukak.. diorang lipat.. kitorang punggah.. hehe... jgn marah eakkk.. :P Kalau kitorang tak buat camtue.. nanti bos korang marah pulak korang tercongok tak der keje kan... :D :p

Comel² betul baju dia.. boleh dikatakan duit aku banyak dilabur beli baju anak aku jer.. baju aku pon tak ler banyak sgt.. teramat limited since dah gain on weight nie... balik² asyik pakai baju yg sama jer.. nak pakai yg lama takut terpamer spare tyre... :)) :D So.. pakai jerlah apa yg sesuwaiii buat masa skrg nie.. aku sajer malas nak beli baju baru... coz aku tak suka dgn size aku skrg.. tunggu ler aku kurus... tunggu ler tu pon kalau ko larat nak tunggu... kakakakakkkkk!! Biler aku dah kurus aku nak tempah kain² yg ada dlm almari tu.. ada 6 pasang kot.. :D (termasuk kain yg Ady bagi kat aku masa anak dara lagi.. tu pun lum sempat tempah tau!) Selain baju Alyaa.. sandal pon aku beli dua pasang... kali nie aku alah membeli menang memakai.. beza ngan selalu.. aku mesti menang membeli.. menang juga memakai.. tak paham?? Ahhh.. tak perlu korang pahamkan.. hanya org kuat shopping jer yg paham term² tuh...

Lepas shopping aku tak naik atas dah.. masa dah suntuk.. masa berlalu tanpa disedari biler bershopping nieh... perut aku dah berdondang sayang... terus jer aku ker bhgn makanan kat bawah.. memuler igt nak tapau Mc'D.. sekali aku tgk org berderett beratur.. (sedap sgt ker Mc'D itueee??).. tu yg aku gi beli hotdog besau 1901 tu.. tup² time nak bayar.. duit pulak tak cukup.. dlm purse ada empat hengget jer.. terkulat² aku tgk casher tu... tersengeh² aku kata.. "alamak duit takder.. saya pegi cucuk duit dulu eak.." Sampai ATM bawah escalator tu.. org batur panjang cam nak p mengundi.. aduhhh... jenuh jugak ler tunggu turn.. kuar duit bayar hotdog tu aku terus menapak ke LRT.. balik office.. Sampai office.. patutnyer rehat dah abis... dari 12.30 -2.30.. 2 jam setengah tu... aku baru terhegeh² nak lunch... hehe.... sib baik bos ok.. org lain tak ok lantokkk larrrr.. peduli haper aku........

Hmm.. igt nak beli kemeja laki aku jgk tadi.. tapi.. tularrr.. masa tidak mengizinkan.. kang aku main cekau jer.. laki aku laks tak berkenan.. laki aku nie jenis cerewet sket bab pilih pakaian.. tak macam aku yg sempoi.. segala jenis material dibeleknya.. "nie yg senang gosok.. nie yg susah gosok.. tu kain dia panas.. yg nie kain dia sejuk.." Huh.. byk jugak ler yg aku bajar since pegang title isteri Ady Putra Asnam nieh... :D.. Sok² ler ayang belikan abg baju eak... ;)

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails