.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, January 11, 2007

..CoReTan Hari KhaMis..

Aku baru sudah melepak di blog Bro Hamka.. bagus entri dia kali nie.. aku mmg suker lepak situ tatau naper dlm melepak aku raser aku dpt mendalami ilmu asbab membaca blog dia.. cheewahhh! Kalau korang² bosan or tak der mender nak buat.. aku rekemen korang jenguk² blog dia.. -->http://keretamayat.blogspot.com aku bukan promoter berbayar k... juz nak kongsikan sesuatu yg aku raser bermanfaat utk kita layan bersama sambil menambah ilmu... layan baca blog dgn iman.. heheh!

Okehhh!! Bos aku ada arinieh.. pepagi dah kena fotostat itu ini.. tapi ok ler dari kena jaga reception lagi... mau haru kepalerku.. jaga reception.. thats the last thing I wanna do..

Semalam aku memasak kat umah mak.. sian kat Nurul tak makan nasik lagi.. lepas makan baru balik... Alyaa dah pandai merangkak.. mastering a new skill... sonoknyer tetiap kali tgk dia pandai benda baru.. sekarang nie dia dah mula tungging² bontot plaks.. dah ada hati nak berdiri.. sebab tu gerak geri dia kena pantau selalu.. risau juga aku.. biler tgk dia memanjat sana sini nak berdiri.. takut nanti terlentang ke belakang.. Alyaa.. Alyaa.. tak sabar Bonda nak tgk Alyaa berjalan.. tapi sabarlah sayang.. pelan.. pelan.. lamer² nanti pandai juga.. maser tu nanti forsure tak menang kaki tangan aku nak control dia.. apapon.. Alhamdulillah.. Allah beri aku anak yg cerdas & pintar.. moga berkekalan hendaknyer limpah kurniaanNya...

Apa lar khabar mak aku kat saner eak.. dah lamer mak tak tepon.. aku harap mak sihat² sajer.. lagi 3 minggu mak balik larr.. moga mak kembali dgn selamat bersama haji mabrur.. Rindu lar kat mak!


Hehe.. baru dpt tau tadi.. gambar Alyaa kuar majalah Mami & Baby Edisi bulan nie Januari 2007... bestnyer tak sabar nak tgk... laki aku baru beli tadi.. puas sudah aku cari keluaran baru majalah nie.. akhirnya dpt juga!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails