.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, November 27, 2006

YeSTeRDay HiSToRy..

Sakit tekak pepagi nie.. tak tau lar sampai biler.. Jumaat nieh ada office gath kat KDE lagi.. agenda ttp sama seperti selalu.. (tak der pembaharuan langsong..~! HuH!) Hmm.. camner aku nak nyanyi wakil dept eak.. (Kakaka.. macam ler sore sedap sgt..Wek!!) Alar aku setakat menyumbangkan sore utk dept aku jer.. hmmm.. aku igt nak nyanyi lagu Amy Mastura.. "Sha Na Na".. :D poyo jer!

The final week to go... Ahad nie 3/12 dah nak bertolak ke Padang Indonesia... baju tak packing lagi nieh.. Duit pon belom tuka.. kat sana maner nak cari ATM.. susah woo.. Jumaat nie ada Office function, Sabtu Seri (adik ipar aku) bertunang, balik dari Padang kenduri Doa Selamat mak aku nak p Mekah laks... huhhhh... diapit kenduri² belakerrr..

Last Friday, oleh sebab tak jadik rewang Jusco ngan Faros.. baliknyer aku singgah SOGO ngan Nurul.. dia dah offerkan diri nak teman aku.. apa lagi.. bayar niat ler nak makan Mc'D.. ngalahkan org mengidam.. jenjalan kat Children Dept jap pastu.. grab one baju sejuk utk anak aku.. maner tau kot² sejuk atas plane nanti.. Sampai umah tgk adik aku ngah sibuk check keta baru dia.. Gen-2 itam.. Jadik jugak dia beli.. RM660/month.. mak aiii... kalau haku tak koser nak beli keta memahai awal².. bagi aku cukup ada kenderaan utk ke sana ke mari.. yg penting beli rumah dulu.. coz.. harga rumah/hartanah.. makin hari makin naik... keta laks.. makin hari makin susut nilainyerr.. samer lar cam handset... komputer... etc... sumer tu barang² berkaitan teknologi... keluar jer teknologi lagi baru.. yg lama turun ler harganyerr...

Sabtu pegi umah my cousin... kat Bandar Seri Putra Nilai... Abg sepupu aku kawen.. (kawen juga akhirnyer..) "Selamat Pengantin Baru"... Punyer lar byk tol nak sampai ker saner.. siap sesat lagi tu.. :D After the kenduri.. balik umah... malamnyer gie umah Papa.. tolong si Seri sudahkan cat bilik dia.. (laki aku ler yg tulun.. aku tgk jer..) Kul 2.00 pg baru kitorang balik.. esoknyer sessi mengemas cam biasa.. sumer laundry kena settlekan... cadar.. comforter... kena basuh coz kena air kencing Alyaa.. mmg letih.. tapi alah bisa tegal biasa.. begitu lar biler dah ada budak kecik... tapi soal kebersihan tak boleh diremehkan.. walaupon kita nampak kecik.. air kencing ttp najis... I'm quite particular about this.. aku lemas tgk org yg ada anak kecik salin diapers letak laks bontot baby atas toto or bantal or kusyen umah sendirinyer atau umah tetamu.. selamber jer tanpa berlapik... bontot baby kan bekas air kencing.. tak kan main letak jer atas toto tu tanpa lapik.. sebenarnyer tak susah.. sebelum bukak diapers tu.. sediakan diapers baru yg nak disalin tu siap².. letak terus bontot baby atas diapers.. abis citer...

Bangun pagi tadi.. kepala penin² lalat.. tak cukup tido agaknyer.. sepanjang malam ntah apa² mender yg aku mimpi.. agak mengerikan... argghhh.. tu yg tak nyenyak tido tu.. dah lar bulan tgh mengambang.. sejak 5 bulan tidak munculkan diri.. quite tired.. perut aku sakit semacam laks.. kaki kebas.. badan pon sengal² dibuatnyer.. no wonder aku mengidam nak makan macam²...

Bos aku pepagi dah pegi meeting.. sumer dah pegi meeting.. tinggal aku sorang jer skrg kat dept aku.. meneleku dpn komputer... bacer ler apa yg patut...

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails