.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, November 3, 2006

ReWaNG BerSeOranGan..

Semenjak dua menjak nie aku malas betul nak menaip kat sini.. ntah lar.. raser boring jer.. malas jer.. cam nak tido jer.. :D.. Tadi aku baru jer balik dari The Mall.. aku merayau² berseorangan.. kadang² sonok jgk kuar sengsorang.. tak cayer??.. Cuba buat.. :> Aku ker Mall utk beli UPT test.. :)) Sajerr.. dah raser lain kena lar check kan.. bukan apa bahaya kalau betul ada isi coz aku dok melantak mender bukan².. kalau tau... boleh ler aku control sket pola pemakanan merapu aku tuu.. tapi aku raser tak der kot.. biasak arr pompuan pas bersalin.. hormon baru nak stabil..

Pas beli mender tu kat farmasi aku kuar.. isi perut kat KFC.. fast food lagi.. see.. aper yg aku katakan pemakanan merapu.. pepsi lagi.. (kerap sgt minum air berkabonat sejak rayer nie.. mmg ler sedap.. tapi tak baik utk kesihatan.. tau takper!! :)) Pas melayan perasaan sambil makan tu.. aku rewang jap barang² yg ada kat situ.. aku terbekenan ngan bag promotion yg ada kat situ.. kat The Mall mmg selalu ada promotion cenggini.. quite nice.. the design n the price is half cut.. well.. pompuan nafsu bercabang.. takder² duit pon.. aku sambar jgk satu handbag Benedetti.. nafsuku tergoda dgn design n poket² yg ada kat beg tu.. yer lar bak kata Natun adik aku.. selera aku sekarang dah berubah ke ala keDatinAn.. hehe.. Akak dah tua.. biasak arr.. selera berubah mengikut peredaran usia.. Sebenarnyer aku berminat juga dgn bagasi roda yg juga di promote kat situ.. sib baik mender tu besar.. kalau tidak forsure aku dah borong juga.. buy one free one.. tak rugi aku raser kalau beli pon.. yelah boleh jgk guna isi kain baju nak balik Indon nanti..tarik pakai roda jer.. lagipon buatannya kemas....

Starting this month we both husband & wife belajar naik LRT semula.. nak tgk bleh jimat ker idak monthly expenditure.. maner taknyer.. kalau p keje naik keta ngan duit tol.. minyak.. parking.. sumer sekali would take about RM15/day.. kalau jalan jammed lagi lar.. laju jer minyak tu turun cam air paip.. keta kitorang akan park kat umah mak.. n then together we walk to LRT station.. raser cam zaman dating² dulu pulak.. :)) kelakar..

Ady asyik bz lately.. co. dia dah kekurangan staff.. so tak menang tangan keje dia.. balik pon asyik malam jer... tak perlah.. at least bleh jgk dia claim OT.. tapi aku kesian kat dia.. keje sampai terabai waktu rehat.. dia pon bkn sehat sgt skrg.. selsema.. baby aku si Alyaa pon dah ekot ayah dia.. batuk² & sakit mata.. aku laks.. sakit telinga since the night b4 raya.. dah bp minggu nie.. tak baik² lagi.. telinga cam org pekak dah aku raser.. ikhss.. barulah aku tau.. betapa nikmatnya dpt mendengar.. biasalah.. manusia akan mula tersadar dan menghargai sesuatu biler dia dah tak punya mender tu... Alhamdulillah.. Alhamdulillah Syukur aku diperingati sebegini... aku harap telinga aku dpt sembuh secepatnyer.. tak tahan asyik dok dgr bunyik cengkerik jer kat telinga nie... berdengung²... pastu.. tekak aku pon kering.. mungkin mmg musim kot sekarang nie org pakat sakit..

Ohhh yaa.. semalam birthday anak abg aku Sharifah Yasmin yang pertama.. comel jer ngan gown little angel dia tu.. dia dah pandai berjalan sekarang.. nampak lebih beranie dari aritu.. sampai nangis² nak panjat tangga rumah mak.. hmm.. kitorang celebrate Bday lil angel tu kat umah mak.. potong kek & makan sate.. her parents lar the boss.. aku tukang makan jer.. cian Yasmin.. bonda tak beli aper pon adiah B'day dia... Bonda tak der duit sayang.. poket bonda dah kontang.. :)) May be next time.. I'll get u something.. Lamer jgk lepak umah mak semalam.. Uncle, Umie & Zana pon ada.. sempat ler tido kejap pas makan² tue.. letih tersangat!


Nie lar Lil Yasmin dgn Mummy dia Putri Intan Adora

Tgk anak owg lain sambut Bday.. tak sabar laks rasernyer nak organize my lil princess b'day next year.. sabar yer sayang!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails