.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, November 22, 2006

TiaDa BeZa HaRi Ini & SeMaLaM...

Semalam samer cam kelmarin... pls refer to privious post for reference.. :D Well.. arinih.. bos takder.. ada takder samer jer.. aku ttp tak der kerojerr.. tu yg byk sgt maser nak mengupdate blog nie... bukan sebab aku rajin.. tapi sebab aku BoRingggg...

Hmm.. tadik aku dpt dua org protoge baru... si Faz & Speed... aku ajar dorang add link kat blog.. aku tak ler pandai sgt.. ok sket jer dari tongong... aku pon bajar dari laki aku jugak.. dia ler sifu aku... apa² aku tak tau aku rujuk kat OTAI tu jer.. ahaksss.. otai ker bang!? Setakat tolong sesikit tu bleh ler aku.. tapi kalau korang nak tau memender yg lebih advance.. ada baiknyer aku sarankan korang pegi IT Course.. then bleh ler korang laks jadik mentor haku... heheh..

Aku nak balik cepat arinie.. skrg tetiap petang ujan.. perkara pertama aku nak buat biler sampai umah ialah cium anak aku... aku ghinduu kat dia hari²... tetambah biler dia dah makin cerdik dan pandai macam²... the way she explore her very own world is really cute.. dpt kulihat keghairahan di setiap pandangan matanya.... Alyaa... Bonda sayang kamu!! Sebut pasal Alyaa.. aku dah pon start bagi solid meal kat dia.. start hari Ahad arituh.. aku buatkan dia bubur nasi yg diblend kasik bebetul halus.. first time introduce dia ngan solid buat aku bebetul geli hati... makanan tak sempat habis dia dah tertido kekenyangan... byk juga lar dia consume for first timer.. tinggal suku jer lagi bubur tu maser dia tido.. tak patut tul aku pakser dia abiskan bubur tu.. kesian pulak aku tgk dia masa tu.. pastu kitorang laki bini bantai gelak.. she is so adorable.. in every way she is...

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails