.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, November 24, 2006

..KuCHeR² hOTa Hai..

Uwaaa..uuuwwwaaaaa... :(( :(( :(( Sampainya hatiii kandaaa tinggalkan dindaaa... Teganya kanda pergi begitu sajaaa.... Tidak kusangka begini jadinya.. kau yg kudamba naik LRT dulu tinggalkan haku... huwaaaa.. uwaaaa...waaa... kejam.. kau mmg kejammmm... uuuuuuuu...uuuuwaaaaa... :(( Sedehnyer aku... sambil bayangkan Kajol menangis tinggalkan Shah Rukh Khan di stesyen ketapi dlm citer "Kuch Kuch Hota Hai" sambil diringi lagu maser dia keciwa biler dia tau SRK cintakan Rani... aaa... (lagu yg nyanyi tengah hujan tuu.. ehhh.. hujan ker..peminat KKHH musti tau.. Cheetah misti tau nie.. hehe..)...

Tadi p keje ngan laki aku.. sampai stesyen.. LRT dah sampai.. apalagi dia bantai pecut bagaikan org sakit perut cari jamban... adusss... aku nie termengah² kejor dari belakang... elok aku sampai jer.. pintu LRT dah tertutup.. maka... terpisah lar kami di sebalik pintu LRT... sob..sob... tu yg terbayang babak sedeh Angeli naik ketapi tinggalkan SRK tuuu... So.. abg.. cepat ker sampai opisnyerrr???




Hmm... sekali lagi maser balik dari umah mak.. time naik lift ke tingkat 4 umah kami.. ada 2 org nyonya naik sekali.. sambil cuit² pipi tembam Alyaa.. dia kata "How Tak Yiee aa" Dia tanyer baper bulan.. aku kata lima bulan.. maser nak kuar lift dia kata lagi.. "Hensem Boy"... kakaka.. sorang lagi tertipu... "no lah.. girl".. nyonya tu ckp balik "pretty girl".. hehe... Si Alyaa tercangak² tgk nyonya tu.. Aku perhatikan.. Alyaa mmg banyak menarik minat bangsa Cina.. every time.. pegi shopping complex atau jenjalan kat memaner.. ada sajer yg berenti.. dtg dkt.. cubit pipi or main² ngan dia... ada satu nyonya lagi dtg main dedekat ngan baby aku maser aku sibuk pilih kacang nak beli buat bubur.. "dia kata.. mata manyak cantik aa" Haha.. aku biarkan ajer dia agah si Alyaa.. anak aku nie jenis tak takut kat org sgt.. takat nie dia mau jer dgn sapa pon... tapi akan dtg tak tau lah aku....

Umah mak ada tetamu semalam.. Aunty Normela dtg bertandang.. dia jiran setaman jugak dulu.. tapi dah pindah... so sajer dtg jenjalan tanyer khabar.. siap bawak beg baju lagi.. solat kat situ jgk... semalam kan malam Jumaat... hmm... mak tak masak aper pon.. memuler mmg raser penat.. tapi biler pk mungkin laki aku balik nanti dia lapar.. pas mandikan dan bagi Alyaa mamam susu.. aku pon p bersilat kat dapur.. masakkan sambal tumis terung pipit.. (yg bulat² cam kacang pea tu.. yg zaman kekecik dulu abang aku suka buat peluru lastik atau senapang kayu dia menggantikan buah cherry.. kena sakit woo) Aku goreng ikan bilis garing² pasangan sambal terung tadi... then aku tumis air kacang bendi ngan lobak cina... hmmm.... sedap jer aku makan sorang... raser tak berbaloi lar plak masak biler yg lelain tak makan... (coz dorang makan mihun yg mak aku bawak balik dari surau)... nie yg malas nak masak lagi nie....

Anak aku sekarang galak nak hisap ibu jari kaki dia.. dedua belah kaki laks tu... hishhh budak kecik nie... nak sgt adik kerrr??.. Begitu ler... ada sajer telatahnyer hari²....

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails