.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, November 29, 2006

Aku KeTiDuRaNnnn

Aduhh.. mengantukzzzznyerrr aku pepagi nie... sempat tersengguk lagi tadi.. aku menaip nie nak ilangkan ngantuk lerrr.. hmm.. semalam aku bz merangkap hari malas aku.. maka aku tak update blog.. arinie pon aku malas sebenarnyer.. tapi aku update jugak blog nie coz aku tanak tersengguk² dpn pc..

Hmmm.. aper aku nak tulis eak..?? 2..3.. hari lepas.. dah terjumpa rumah yg berkenan di hati utk dibeli.. tup² baru nak survey.. call ejen hartanah tu.. dia kata dah sold out... alahaiii.. frust jgk.. igt tak yah ler menyewa lagi dah lepas nie.. mungkin dah tak der rezeki.. so arinie.. aku akan teruskan pencarian..

Sambil berfikir.. (aku mengantuk lagiii...)

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails