.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, October 1, 2010

Hari Kelima di Kampung: 6 Syawal 1431 "GuNuNG JeRAi" - Part 2

..sangat cantik gambar² captured kat sini..
..kamare biasa pon gambar nampak cam luar dari biasa.. hehehe
..Ayah bersama puteri² nya..
..Bonda pon nak enterframe jugak..
..suker sangat bawak anak² mendekati alam semulajadi..
..santai.. momen yang indah biar kupateri jadi memori..
..saat yang indah bile dihabiskan bersama mereka yg kita sayang.. akan menjadi lebih indah..
..kecik² dah pandai merenung kehidupan..
..me with my soulmate..
..mereka betul² menikmatinya.. tengok lar si Alyaa tu..
..Puteri Aisha Ameerah..
..tiga orang puteri kami..
..pengubat duka.. penglipur lara..
..tanak amik gambar dah.. nak jalan²..
..cepat lar ayah!!..


5 comments:

Chaon Cornerz said...

cantik nye tempat nie.. seronok anak2 pegi sane kan..

Atia Adina said...

waaaa...cam best jer..nak ajak hubby pegi gak a

tukang karut said...

kat negeri mne tuh?

Ena said...

a'a la.. memg nampak cantik.. cam kat obersi pun ada gak tu.. clear sangat

yg alya & aisha baring tu pun sama.. cantik.. lagi2 gambo yg akak esar kan tu.. sweet!!
;)

.::NiK's WiFeY n MoMmY::. said...

heheheh lin tak penah lagi sampai gunung jerai tu.. nama je dah lama dok sini..huhu nak ajak papa diorg gi la..mcm best je..hehehe bole tgk tpt keje papa dr puncak gunung kot~ hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails