.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, March 28, 2006

An Ordinary Life of Mine..

My baby very active today.. especially while I was eating.. skrg nie pon tgh gerak².. aku ngah makan buah epal nieh.. :) Time passes very quickly.. sedar x sedar.. 2 bulan lagi si kecik nie kuarlah tgk dunia..

Lunch tadi aku tak p mana.. tadak member nak turun.. Faros dah balik.. sian dia period pain.. pucat jer muka.. So aku lantak meehoon yg keterer buat utk meeting tadi.. ngan teh tarik.. kuih koci sebiji.. ok lah tu.. kenyang jgk.. save budget!

Semalam.. spt biasa bagai nak rak aku tunggu bas.. tak sampai².. last² laki aku sampai dulu.. tapi kena tunggu jgk.. coz helmet ada satu jer.. about 20mins later baru dia sampai balik.. naik keta.. bas pon baru berlepas.. fuhhh.. sampai umah terlentang atas katil ler aku.. penat giller..

Masak nasi jer semalam.. makan dgn lauk semalam yg dipanaskan.. dedua tak larat dah nak masak.. tak larat nak tunggu coz perut dah nyanyi lagu rap.. sedap jer makan gulai daging yg aku masak aritu.. siap bertambah lagik.. hehe.. sempoiii.. then cuci mulut ngan buah kundang yg mak bagi semalam.. abis kitorang makan satu tupperware..
Arinie.. bos aku ada.. tapi keje tak der ler byk sgt.. sampai² opis after breakfast.. sweet potato bun cicah milo panas.. aku teruskan keje smlm yg pending.. scanning the docs. yg bos aku suruh.. settle keje tu.. aku pon lepak lar.. tak der keje dah dari tadi.. jgn bagi keje dedekat aku nak balik nanti dah ler.. coz I have planning for this evening.. aku igt nak singgah Mydin.. nak usha skit² brg yg aku nak beli.. my hubby will pick me up after his off hour..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails