.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, March 8, 2006

Berjimat..




Dah 2 hari aku masuk opis awal.. ( awal ler kalau punch card tu tak merah) Hehe.. Hmm.. arinie bos aku En. Khalid tak masuk keje.. dia ada kursus "sea survival" 2 hari.. hopefully lulus lar.. bukan murah kursus tu.. RM3K tuu.. Dedua bos tak der.. terperuk dpn pc jer aku arinie.. spt rutin sblmnya.. bosan jgk lah.. tak tau aper nak buat.. baca email.. surfing.. ngantuks.. tido jap.. terjaga.. makan buah epal.. lapor lah plaks.. pastu ngadap pc balik.. tu yg asyik dok tulih macam² kat sini.. Hmmm.. raser cam tak der kawan nak kuar lunch tgh hari nie.. ermm.. tapau jerlah nampaknyerrr.. tapi.. aku nak makan aper yerrr ?? Penin.. penin.. dr tadi dok pk.. pagi tadi dah sarapan roti.. hmmm.. raser cam nak makan menda masam².. spagetti merah ker.. ermm.. mahal jgk tu sepinggan RM4.00.. Abis tu aku nak makan aperr.. tak perlah.. aku ushar nasik.. kalau ada sambal tempoyak sedap jgk nie.. hmmm.. duit dah tinggal sikit nie.. kena lar berjimat-cermat.. sementara nak tunggu hujung bulan..

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails