.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, March 21, 2006

Meeting Lagii..

Aduhhh.. ngatoks gilos lam meeting room tadi.. lotih larrrr... topik mmg bagus.. tapi gaya penyampaian tak kena.. bikin gue boring... bukan aku sorang.. masing² dah berpuluh kali menguap aku tgk.. mata tak yah ckp lar.. merah jer... ntah kenapa suara yg aku dgr tu.. cam radio yg buat aku ngantuks...

Dlm maser yg sama.. aku tak senang duduk.. seluar yg aku pakai nie raser sendat semacam jer.. baby pon asyik menguit².. aku kena heart burn lagi.. dkt setengah jam jgk larrr... tak tahan aku duk dlm meeting room nieh! Kosi keras jerk.. Dah lar butir bicara yg cuba disampaikan tak ubah angin lalu jer kat tinga aku.. sepatah haram tak masuk dlm otak... ukhhhhh......

Tadi ujan.. harap² tak ler membawak ke time nak balik nanti.. letih beb.. tak sanggup aku kesejukkan cam arituh.. dah lar sejuk.. tak leh duduk laks.. bas pon lembab.. cam semalam.. puas lar aku nunggu dari jam 5.50pm sampailer 6.40pm baruler nampak batang idung bas tu.. bengang jgk aku semalam.. dah lar lambat.. driver tu bleh plaks tawaf Sri Petaling then back to where aku naik semula.. pas kutip penumpang for the second time.. baru lah tersengguk² jalan heading to my home.. aku siap leh tertido lagik.. jalan jammed..

Keletihan yg teramat semalam.. lepas isyak.. laki bini dah terbongkang.. tak larat aku nak masak.. pas makan roti canai yg laki aku beli maghrib tu.. malamnyerr.. pas dah charge bateri sket.. kitorang makan maggi panas sambil layan citer LOST & Ghost Whisperer.. Cukup lar sekadar pengalas perut.. utk tido lena.......

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails