.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, March 3, 2006

Friday Fever..



Hmmm... Friday.. the most waited day of the week... biler Jumaat tiba.. riangnya raser hati.. yelah.. esok kan cuti.. lunch time pon panjang arinie.. from 12.30 - 2.30.. hehehe:D Baru tadi Faros call ajak rewang kat CM... aku sekarang nie.. rewang kat mana pon.. mesti mata tak lepas dari tgk barang keperluan baby.. aduhhh.. sakitnyer pinggang aku sekarang nie.. tak senang duduk dibuatnya.. semalam pon samer.. penangan baby nak membesar lah nie.. perut makin hari makin bulat.. barulah sekarang aku sedar betapa besarnya pengorbanan seorang ibu mengandungkan anaknya.. macam² cabaran.. macam² dugaan terpaksa dilalui demi mengeluarkan satu nyawa ke muka bumi nie.. insapnyerr.. sob.. sobb. . :( :((

Kat atas tu gambar maser dinner opis aku.. aku took part dlm karaoke contest.. just nak enjoy.. aku ngah nyanyi lagi Sarah Raisudin.. "Kuteruskan".. Aku nie mmg suka nyanyi.. tapi dlm crowd macam tu.. ketaq lututtt lar jgk.. tetambah dpn manager² Ramunia... uhhhh... tak pandang tmpt lain.. mater ngadap screen TV jer.. walaupon aku mmg dah hafal lagu tuu..

Oh yaa.. arinie.. for the first time aku pakai maternity gown.. ramai kengkawan opis yg tegor tadi.. coz tak pernah tgk aku pakai sebelum nie.. baju tu mmg comel.. warna olive green.. sleeveless.. aku pakai ngan t-shirt itam tgn pjg kat dlm.. ranggi lar jgk jadiknya.. tu ler kalau ada camera tadi nak jgk aku suh hubby aku amik gmbr aku pakai baju nie.. maybe next time aku upload kat sini.. biler kakak dia dah pulangkan camera kitorang yg dia pinjam. :)

Petang nie.. after office.. igt nak gi check up n scan baby sekali.. hopefully nampak ler jantinanya.. tak sabar mama nak tau baby mama nie girl ker boy... hmmmm :>

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails