.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, March 7, 2006

Nurul si Dompot..

Huhhh.. baru abisss meeting~ legaa~ Baru lah boleh ngadap blog nie kejap.. bukan senang nak buat integrate all system into one.. byk keje nak buat.. byk keje... bos siap tanyer.. aku tinggal baper bulan lagi.. sblm cuti bersalin.. yelah.. tak der aku.. saper nak retype all the manual, procedures & policies??.. :D... 2 bln lebih lagi bosss... 2 bln jer lagi... hihi... pastu cuti 2 bln..

Takut ghak tak ter catch-up ngan perkembangan opis lepas cuti bersalin nanti.. dlm 2 bln macam² perubahan boleh berlaku... hmmmm.... apa pon aku harap dpt bercuti dengan tenang nanti... semalam dah ckp ngan mak yg aku akan tinggal umah dia dlm minggu² terakhir aku menunggu hari keramat tu... yelah.. umah mak dkt sket ngan Hospital.. pepehal senang.. lagipon after delivery nanti aku berpantang kat situ jgk... mesti aku ghindu kat tilam ngan bantal ulik aku nanti... :((

Semalam puas aku dpt makan belut masak cili.. laki aku masak.. jgn tak tau.. laki aku mmg terror masak.. bukan senang nak dpt raser air tangan lelaki.. tapi aku bertuah coz selalu dpt raser masakan laki aku... selalu jgk kitorang masak bersama... he is such a sweet hubby... :** Aku dilayan bagai puteri.. :P :)) tetambah time pregnant nie.. yelah time ginie² ler nak manjer² pon kan... sok² biler dah beranak-pinak.. saat² camnie mungkin tak dtg lagi..


Semalam mak aku dtg ngan Aunty Normela ngan adik aku Putra with his wife n my sweet little dompot si Nurul Auni.. boleh tahan keletah dia sekarang... tak sangka plaks dorang bermalam kat umah aku.. :D yelah.. without any alarm... tp sonok per ramai².. si Nurul.. sampai pkl 4.30 pagi baru nak tido... hyper tul dia semalam... mak kata sebab dia puas tido siang...

Hmm.. jap lagi nak singgah umah mak.. bleh pinjam CD² baru dari Pda... waitin for my hubby to fetch me.... ~

Kat atas tu ler si Dompot Nurul...

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails