.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, March 24, 2006

Learning Never End...

Lots of learning today.. :D Aper lagi.. bajar camner nak canggihkan blog aku nieh.. :)) Canggihhh ler sgt~! Masih dlm proses pengenalan dan pembelajaran.. sib baik laki aku org IT.. senang sket nak refer..

Hari nie aku bajar camner nak edit link and buat shoutbox.. lihat blog kuuuuu.. berubah kan..:P Well.. pas nie nak bajar aper plaks.. hmmm makin aku bajar.. makin sonoks plaks.. biaser lar.. mender baru.. sumer nak explore.. At least kebosanan aku terubat jgk dgn buat mender² nieh.. kalau tidak.. melengung jer lah.. bos tadak.. colleague pon tadak.. I mean my dept. ada aku sorang jer skrg nieh...

Lunch tadi join K. Ros & the gang makan.. w/pun actually aku nak gi Mydin.. nak cari olive oil tuk sapu kat perut yg dah macam belon nak merekah nieh.. tapi tak larat lar plaks.. time tak mengandung dulu.. laju jer aku jalan sorang².. tadak hal punyer! Since perut dah berat nie.. langkah makin pendek.. jalan pon makin slow.. yelah.. baru aku tau.. kejap jer aku bleh penat.. kaki aku nie jgn kata larrr.. kejap bengkak.. kejap surut.. tu blom kira kram lagik.. Biler eak aku nak p Mydin..?? Entah larrrr~

Malam tadi.. letih betul aku... sambil tunggu Isyak aku lipat kain.. pas tu masak sket.. (sib baik my caring hubby dah masak nasik & goreng ikan).. then aku basuh baju yg dah menambun.. (hubby aku tolong sidai).. sambil makan tgk TV.. then terus terbongkang.. tak larat dah~

Bangun pagi lewat.. hubby aku lagi tolong sterika baju.. sementara aku mandi.. siap² for the first time hubby aku antar aku gie opis.. dlm 40min jgk lar nak sampai.. ikut jln Sungei Besi.. mmg sesak... huh~ tak sangka baby mama dah tujuh bulan pon masih naik moto lagik.. kuar nanti musti lasak nie.. Moto adalah kenderaan terbaik utk mengelak dari jammed... (its the only option!)

Petang nanti aku terus pegi umah mak aku kat Ampang.. tunggu my hubby kat sanerr..

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails