.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, March 6, 2006

~My baby keepin Her's secret~




Hmmm.. baru berkesempatan nak jot sumthing.. sekarang ngah lunch break.. 2.30 nanti sambung meeting lagi.. uhhh... ngantuks gillos dlm meeting room tuuuu.. harap² after lunch nie segar lah sikit mata nie.. sebenarnya aku tatau pon ada meeting arinie.. tup² bos suh masuk sekali.. ayaksss.. without any information.. and preparation.. meeting nie sebenarnya utk regenerate kitorang nyer Quality Management System kepada Integrated Management System.. so.. sessi tadi utk rewrite our IMS Manual.. petang nanti utk Procedures pulaks..

Well.. haa.. spt tajuk aku di atas.. my baby mmg nak bagi surprise kat papa ngan mama dia.. puas dicuba dek doktor nak tgk jantina dia.. tapi kedudukan breech dia menyukarkan scanner utk scan jantina dia.. lama jgk cuba.. tapi dah tak der rezeki.. tak per larr.. next time cuba lagi.. so.. jantina baby aku masih menjadi tandatanya.. tapi.. kenaper yer.. naluri aku kuat mengatakan yg baby aku nie girl.. baju² n serba sedikit kelengkapan baby dah beli last Sat... jenuh jgk lar ngangkut ngan scooter.. tak sangka terbanyak laks beli.. maklum ler Tesco ngah sales.. actually nak usha baju baby jer.. baby clothes are so cute! Kelabu mata nak pilih.. but for newborn.. beli sikit jer.. setakat 5 helai dah mencukupi.. coz baby nie cpt membesar...

Hmmm... kat sini aku sertakan gambar Wedding aku 29/05/05 thn lepas... this is the papa of my lil babe!!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails