.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, March 30, 2006

Kaki Kejang!!

Malam tadi.. tetiba dua² belah kaki aku kejang.. tegang urat betis raser macam nak putus.. aduhhhhhhhhh!!! Aku menjerit.. Sib baik laki aku tak tido mati.. cecepat dia pegang dan tolak kaki aku kebelakang.. sib baik kejang tu tak lamer.. seksaaanya.. Kali nie dah 2 kali aku alami kejang kaki..
Perut pon semalam.. mengeras semacam.. dan teraser its stretching up.. aku raser baby aku nak membesar lagi.. berat badan aku dah naik 12kg selama pregnant.. waaa.. camner lar aku nak kuruskan balik eak lepas bersalin nanti.. takut jer kekal jadik belon camnie.. dah lar tadi ada sessi fotografi utk office access card baru.. Aduh.. time org tembam² ginie lar pon dia nak amik gmbr baru..
Semalam aku ikut laki aku pegi service computer client.. kat BK3.. Fuhh.. tak sempat nak makan.. kitorang rendam laksa.. igt balik nanti leh ler celur n makan ngan kuah laksa yg mak bagi aritu yg masih ada kat freezer.. Sib baik ler Kak Ida tuan rumah tu.. jamu kitorang makan jajan ngan air nescafe susu.. aku segan tak segan bantai jer makan.. keropok tu separuh pinggan habuan aku sajer.. maner tak nyer.. perut dah berkeriuk... laporr wooo... PC tak dpt nak disiapkan hari tu jgk.. coz mengikut kata laki aku.. bapak virus dah masuk dlm pc kakak tu.. so.. utk tidak membuang masa.. kami mintak diri dgn membawa CPU dorang balik.. mata aku pon dah tak larat nak angkat dah.. perut laks dah masuk angin.. sib baik rumah dia tak ler jauh sgt ngan umah aku...
Sampai umah aku landing.. ngantuk sgt... laki aku ler yg celur n panaskan kuah laksa.. kitorang makan laksa kosong jer.. ikut ati mmg malas dah nak makan.. tapi kenangkan baby aku yg mungkin lapar nanti.. aku makan jgk semangkuk.. at least kuar sket angin ngan kuah laksa panas..
Lepas makan aku terus gi dapur.. bawak pinggan kotor.. igt nak tido jer lepas tu.. tapi terpandang laks baju kotor dlm raga yg dah menambun.. aku kutip sumer.. masuk mesin.. basuh.. at least esok laki aku leh terus sidai.. cuci pinggan.. then bersihkan diri.. makan ubat.. sediakan baju nak pakai esok.. then tidoooooooo.........

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails