.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, March 17, 2006

Kaluttt...

Aku sorang sekarang nie.. Lunch break ari Jumaat mmg lamer.. 2 jam setengah.. aku, Faros ngan Ogee makan kat bawah jer tadi.. lepas makan naik atas baca suratkhabar jap.. buhsan.. balik² citer minyak akan naik lagi.. rakyat diminta bersedia.. urggghhh... alamat sumer org tak naik keta larrr nampaknya.. aku balik tmpt aku.. dan bukak blog nie..

Sebenarnya tak tau nak tulis apa nie.. tiba² penin paler pulaks.. takper larr.. aku tido jap.. need to rest...

Hmm.. dah nak dekat balik.. baru dpt sambung.. harinie quite mandom.. tak der semangat sgt.. yelah takut jer ujan cam semalam.. kesejukkan aku.. dah lar tak bawak payung.. kat opis aku ujan dah reda.. tup² biler sampai Bkt Jalil.. ujan turun mencurah².. sejuknya tak terkata.. bayangkan ngan boyot² aku berlari² anak lintas jalan dlm ujan lebat tu... Dah tu kena berdiri laks.. coz sumer tempat duduk yg ada kat situ basah.. dekat 20 minit jgk lar tunggu bas.. sampai naik lenguh kaki aku berdiri... dah lar perut tegang jer... kepaler pon naik berpinarrr....

Bas sampai... Alhamdulillah.. but then... cam nak mengong laks tu bas tu tawaf.. umah aku ikut² dekat jer ngan LRT Station tu... tapi perjalanan amik maser sampai dkt 45min.. bayangkan.. ujan lebat² camtu.. ngan jalan jem.. perut tegang.. adalah keadaan yg agak menyeksakan buat aku.. hmmm... baik aku balik sekarang.. kang ujan.. tak guna seduit.. ok larrrrrrrrrr... time to go!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails