.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, March 23, 2006

LiVe LiFe 2 D FuLLeSt...

Baru jer abiskan pizza ngan chicken wing semalam.. buat sarapan pagi.. laki aku bawak separuh.. aku separuh.. puas hati dpt balas dendam semalam.. dah lamer tak makan sedap².. Domino's Pizza.. sedap mmg lar sedap.. tapi harga dia.. mak aiii.. poser ler pakcik ady tu seminggu.. :)) RM37.49 makan utk 2 org... fuhhh~! Sib baik sekali sekala jer.. ada tax siap ngan service charge lagi.. hmmm.. sib baik minggu dpn dah gaji...

Berbalik pada citer semalam.. pagi tu aku punyer ler ngantuks.. tapi tak dak plaks bos nak kasik keje.. tup².. when I started to jot sumthin in my dear blog here.. bos dtg kasik keje.. igt ker sikit.. sekali berpages² daaa.. kena taip.. nak tanak kena buat jgk larr.. igt ker boleh sudahkan esok.. sekali lagi to my kejutan.. dia nak arini jgk.. coz tomorrow he'll be outstation.. hmmm.. tu yg sampai aku tak sempat nak citer aper sgt kat sini smlm... Aku taip jgk keje tu sampai sumer org dah balik.. kul 6.30pm baru siap... huhhhh~! Tepon laki aku.. suh fetch me up.. kat Sri Petaling...

Sampai Sri Petaling.. baby lam perut nie tak abis² menguit.. agaknyer dia pon penat samer teman mama dia siapkan keje tadi.. nie nak tunggu papa pulaks.. aku ckp kat baby.. "sabarlah sayang.. papa lum sampai".. Sebagai balasan kepenatan tak berkesudahan aku 2..3.. hari nie.. aku ajak laki aku makan kat luar.. tekak aku tingin nak makan sedap² malam tadi.. pas makan.. kitorang shop sket kat Carrefour.. cari barang dapur yg dah kehabisan.. byk nyer beli ikan jer.. daging sket.. tapi ayam tak banie nak beli.. virus selsema burung tu tak reda lagi.. dun wanna take any chances.. tapi chicken wings tu bleh plaks lantak.. :))

Antara brg yg dibeli tu termasuk larr kipas meja.. tuk bilik sebelah.. mak aku nak dtg ujg minggu nie.. supaya dia tak kepanasan.. ermmm.. sekali kipas tu nyer nut tuk pasang plate tak bleh bukak daaa.. loteh larr kitorang buat macam² tuk pulas nut tu.. tapi tak menjadi jgk.. punya lar ketattt!! Hampehhh tul kipas tu.. so.. today laki aku nak p hantaq balik.. tuka ngan yg lain or suh dorang tgk aper yg tak kena... sib baik dkt jer carrefour tu ngan umah...

Macam² planning dah buat ujg minggu nie.. walaupon kocek tak berduit.. life must enjoy! Nak tunggu kaya baru nak sonok².. tak tau entah biler.. live this life to the fullest.. esok blm tentu dtg lagi.. hmmm.. sblm gie bwk mak balik umah aku.. igt nak singgah umah BB Maria.. nak jengok² Maktuk aku.. dah lamer tak ziarah dia.. then.. kalau sempat leh singgah umah BB Nah pulaks.. yelah dah ada keta nie.. kang aper plaks dorang kata.. tak p pon umah dorang.. then esoknya baru p umah in laws aku.. mak yg kata nak ziarah besan dia.. then esoknya baru antar mak balik... :D.. wahhh.. seems like a pack planning rite!!


Baru tadi aku tima poslaju from AmBank.. dah start kena bayar car instalment on 15/4 next month.. hmmm.. makin ciput ler budget kitorang... what to do.. car is a necessity nowadays...

Hmm.. jap gie aku nak isik borang Maternity Leave aku.. yelah.. dah start kena isi.. baby dah masuk 29 weeks today!


Persiapan tuk baby.. tinggal sket lagi.. yg penting² dah beli dulu.. byk jgk yg org bagi.. :D.. oh yaa.. on da way to my in laws house nanti.. leh singgah checkup n once again scanning my baby.. hopefully terjawab ler segala tanda tanyer..........

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails