.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, March 10, 2006

LiFe iS A JoURNey.. to TReASuRe..


Aduhhh... sakit tul perut aku tadi... keras menegang lepas aku tunduk nak pakai kain semayang tadi.. sib baik tak lamer sgt sakitnyerr.. semayang pon kena slow².. susah bawak perut besar nie.. baru aku sedar betapa fragilenya keadaan aku sekarang.. semua benda kena lakukan dgn berhati².. kalau tidak.. diri sendiri yg tanggung nanti...

Baru tadi aku call Abg Azhan Perodua.. yahoo.. keta kitowang kuar esok.. camner eak.. dah lar kitorang dedua tak biasa memandu.. walaupon dedua ada lesen.. aku nie lagi lar.. dah 7 thn ada lesen.. tapi kelakarnya tak pernah bawak keta.. bawak acah² ada larr.. kejenyer dok renew lesen jer every year.. buang duit tul!

Igt nak balik awal arinie.. dah.. laki aku laks ada keje.. errmm nak tunggu dia ker tanak eak.. tak tunggu dia.. aku balik naik Rapid KL jer larr kat Bkt Jalil nanti.. adusss.. 90sen tu tiket.. padahal tak ler jauh maner pon umah aku dari stesyen LRT tu.. lima minit sampai larr.. (tapi mampuih basah baju jgk ler kalau jalan kaki) apo nak buek.. sumer mender dah mahal sekarang nie.. Itu naik harga.. ini naik harga.. gaji jgk yg tak naik².....

Errmmm hari nie tak byk sgt keje.. just a short discussion bout IMS within my dept. Tgh hari aku tak p mana.. tak larat dah nak jalan jejauh.. cuma ubah selera sket.. makan kat gerai belakang Tabung Haji.. hari² makan lauk kedai sama jer.. naik muak jgk.. so.. berpanas lar jgk kitorang tadi.. tapi.. aku sekarang nie.. kerap nor laparnyerr.. mulut nie asyik nak ngunyah jerrr.. sbb tu aku ada spare biskut kat opis nie.. utk kunyah²an di kala mulut nak senaman.. :D

Ok larr.. aku igt nak balik dah.. kalau laki aku tak abis keje dia lagi.. aku balik naik bas jerlarr.. malas dah nak lepak opis nie lamer².. nak balik baring.. rehat²kan badan yg sengal² nie.......

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails