.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, September 3, 2010

..Ady Putra BaKaL BaPa KeMBaR TiGa!!..

Wahhh.. dasatkan.. tak.. aku tak ngandung lagie lar.. ehhh.. aku tak der madu hokay!!  Tapi memang betul.. Ady Putra dijangka timang cahaya mata kembar tiga!  Konpius.. ehehehe... Ady Putra satu lagi lar.. bukan En. Ady suamiku cayunk.. haaa.. nie orangnya bakal bapa kembar tiga.. kenal?? Wahhh bestnyer ko dapat² anak sekali tiga.. aper petua?? En. Ady yg ada adik kembar pon anak tak kembar..

Johnny Depp Melayu.. hihihi encem kan..

BERTAHUN Ady Putra dan isterinya, Aida menunggu kehadiran orang baru dalam rumah tangga mereka, tetapi dua kali Aida hamil, dia keguguran.
Justeru, pasangan suami isteri itu terus berdoa agar Allah s.w.t kurniakan mereka cahaya mata. Rumah tangga yang bahagia pastinya tambah bermakna dengan rengekan dan teriakan si kecil. Alhamdulillah saat bahagia itu menjelma juga akhirnya apabila dua bulan lalu Aida disahkan hamil. Dan menambahkan kegembiraan mereka berdua, Allah s.w.t bukan bagi satu, tetapi tiga sekali gus. Aida disahkan bakal melahirkan bayi kembar tiga. Apa jantinanya masih terlalu awal untuk diketahui, tetapi bagi mereka sama lelaki atau perempuan, mereka tetap bersyukur kerana akhirnya hasrat untuk menjadi ibu bapa, dimakbulkan Allah s.w.t.

Berita itu disampaikan Aida dan Ady sendiri yang kebetulan terserempak dengan rakan SS ketika mereka bersahur di sebuah hotel terkemuka di ibu kota, baru-baru. Bukan main berseri lagi wajah Ady, maklumlah lama juga dia menunggu untuk menjadi ayah. Aida beritahu ini bukan kali pertama dia hamil kembar. Dua kehamilannya sebelum ini pun kembar juga, tetapi tiada rezeki waktu itu. Lantaran itu kali ini Aida lebih berhati-hati, namun begitu sebagai wanita yang berkerjaya agak sukar baginya hanya duduk terperuk di rumah atau berbaring di katil berterusan. Insya-Allah, SS yakin semua nya akan selamat apatah lagi sekarang kita berada di bulan Ramadan, maka berdoalah sebanyak yang boleh agar ibu dan bayi yang dikandung dalam peliharaan Pencipta-Nya
..yang nie Johnny Depp haku.. ahahaha.. ;)

Tahniah Ady Putra.. jaga isteri elok².. mudah²an lepas nie rezeki Kakpah pula.. maner tau kot² kena tempias.. nama sama dah tu ngan laki aku.. hehehehe.. ;)   Anak yang tiga tu pon dah tak larat nak jaga!

4 comments:

syariza09 said...

bestnya Pak Ady ni dpt kembar 3.
Pak Ady yg sorang lg tu bila pula agaknya..hehe

Ena said...

terkezut!!

ingatkan akak tadi... dasyat tu.. kembar 3 terus.. mudah2an ada la rezeki dorang kal ni..

Sricahaya said...

best gak kan kalau dapat kembar 3 ni..tapi nk jg kena perlu ada kesabaran yg byk..hehehe

aiDieNa said...

syariza09,
Tengok larr kalau ada rezeki..

Ena,
Hahaha!! Sesekali bikin gempak.. hehehe..

Sricahaya,
Betul tu.. jaga sorang pon bukan mudah.. inikan pulak tiga..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails