.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, February 5, 2010

RaMBut BaRu AisHa!

Gambar kat bawah nie dari kamera Yatispeed amik maser reunion kengkawan UiTM kat Flamming Steamboat aritu.. tgk rambut dier... kalah Profesor Klon lam citer Cicakman dah aku tgk.. sakit jer tgk keserabutan rambut itu... makanyerrrr..... satu hari tu.. maser aku balik dari keje..

..makan tak fedulik kiri kanan dah..

..anak² aku mmg pesyen suka buat hal sendiri..

.."nak amik gambar.. silakan!" Huhh.. tgk idung kembang tuuu.. hahahah!!

V

V

V

V

V

"Rambut baru Ashaa cantik tak aunty² sumer?"

Ini lar hasilnya... dan aku pon bertanya ketika disambut di muka pintu dengan tarian hoora.. hoorey anak²ku menyambut kepulangan BoNDa terchenta..

"Sape potong rambut Aisha?"..
"Tok laa potong.." dia jawab slumber jer..
"Kenaper Tok potong rambut Aisha?".. masih tak puas hati dgn jawapan yg diberi.. hehehe
"Sebab.. tok kata rambut Ashaa macam antuuuu"... aku pon ketawa terbahak²... Wakakaka!!

.."Sapa kata tak cantek huhhh?? Tgk tiara kat kepala Ashaa nie.. Ashaa nak kawen anak raja tau!" Hahaha!!



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails