.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, February 23, 2010

My Dream Photo Shoot

Okehhh.. contest kali nie lain sikit dari yang aku dah join sebelum nieh... well... sbb hadiah dia lain kan.. pemenang akan diberi a 1 hour complimentary photo shoot session.. wow!! Menarik kan..

Hmmm.. saya nie kan... tak pernah lagie berpeluang melalui sesi photo shoot yang sebenar²nya... :(( gambar kawen tu lain ceriter lar kan jadi saya nie.. mmg lar amat² teringin mengikuti photo shoot yg diikuti orang sana sinie.. bukan per.. sbb saya mmg suker sangat bergambar... dan mengambil gambar juga berangan jadik jurugambar professional.. ahakss ... tapi kamera saya tak canggih... nak beli yg mahal blom ada rezeki.. huhuhu...


Maser memuler bukak blog Phat Diva Mama.. mata sayer otomatik terbuntang luas... cantik sungguh gambar² di situ... dalam hati terlintas.. kalau lar gambar anak dan famili saya dapat dipotretkan begitu.. alangkah seronoknya... gambar² di blog Mama cukup menarik... Mama berbakat menghidupkan sesuatu gambar.. saya mmg suka sangat tgk gambar... sbb 1001 cerita dapat diungkapkan hanya melalui sekeping gambar... melaluinya momen indah akan kekal untuk dikenang............. it's priceless!!

Atas sebab² di atas lah membuatkan saya berkobar² men-join-kan diri dalam giveaway ini.... humppp :) tak cayer?? Tanyer Upin Ipin Betul..betulll..betulll!!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails