.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, February 12, 2010

Entry Perasan BZ...

Esok dah mula cuti panjang.. hmm planning ke maner korang?? Aku tgh pk² jgk nie.. sedang merancang... hmmmm... korang ader cadangan?? Tempat² menarik area KL & Selangor.. tanak arr jejauh... nak jimat masa dan wang ringgittenaga.. cheewahhh..

Sebenarnya mmg nak coti²... cuma keadaan agak sesak.. semput... sekarang nie.. bulan depan dah lar nak kena renew road tax... erkkkkk!! Korang nyer roadtax idup lagie?? Hihihi...


Dengan semangat nak bercuti yg tinggi.. maka aku telah bertekad.... yg aku akan settlekan sumer filing² yg menambun itu hari inie jugerr... yesss I CAN!!


Sementara tu.. layankan jer ler entry perasan bz aku nieh dengan telatah nak dare bongsu aku yg galak meniti nak dapat kaki... hehehehhhh..

..hai aunty² sumer..

..jangan lar gelak.. saya baru nak amik lesen L..

..walaupon camtu.. saya dah boleh lepas tangan tau.. tgk nie..nie.. hehehe..

..sayer juga suka driving..

..jom jalan²..

..yeahhh.. nie dia driver professional bawak keta.. sumer pakai tali pinggang tau!

..okehhh... amik gambar cayer dulu..

..e'ehhh.. ada lubang... elak.. elakkkk...

..tgk.. betaper berhemahnyer saya memandu.. kakak cayer si Esah tu boleh tido dengan nyenyaknyer..

..tanpa gangguan..

..mimpi aper tu kak Esah..

..Kakak nie nak bajar mandu ngan sayer lar nie..

..jap eak.. jap..

..kita parking dulu..

..sayer tak boleh nak ajar lar kakak.. air liur sayer meleleh nie..

..biar BoNDa lapkan dulu..

..Haaa... I'm ready..

..tapiii...

..ayah dah datang lar pulak.. nak take over keta lar tuuu..

..huhhhh... baru nak tunjuk skill..

..lepak jer larr.. saya kan tuan puteri..

..tuan puteri.. dia tak memandu.. sbb dia ada driver.. hahahah!!


6 comments:

NurulHudaResad said...

pandainya bawak kereta....meh2 lomba dgn auntie nurul....jom p drift!hehehehe...

aiDieNa said...

Auntie.. jommm.. tadak hal punyerrr.. menang dpt per?? Hehehhe.. :p

Unknown said...

ala comeynya dia..anak bongsu ni copycat muka awaklah

aiDieNa said...

Itu lar pasal.. ramai yg cakap macam tu.. hahaha.. org kata anak pompuan ikut muka mak nanti panas.. ermmm betul ker??

miss♥wahida said...

comey ainna...lawak la muka aisya...tu msti mimpi walid kurung dlm bilik air hahahhahaha...t simpan la rambut dia biar pnjng skit...

aiDieNa said...

Yelah.. rambut Aisha tu kan baru kena potong ngan tok dia.. pas nie harapnyer tumbuh teratur sikit.. bela kasik panjang.. rambut pendek nie dah makin nakal pulak tgk dia...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails