.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, February 5, 2010

.:Kesayanganku:.

Nie lar dia anak² dara K. Pah & En. Ady.. hehehe.. sayang sgt kat budak bertiga nie.. rindu sangat.. walaupun dorang nie selalu mengharu-birukan suasana.. memeningkan kepaler ayah dan BoNDa.. tapi.. tanpa mereka.. suram lar suasana.... I love them so much!! Merekalah harta.. nyawa dan duniaku...





5 comments:

yatie sabah said...

hai pah...ye, kita semua sayang anak2 kita...derang la racun dan madu bg kita... anak2 ko muka sama jer...aku rindu nak pegang derang.. tapi ko tau lah kita bukan selalu jumpa...jauh bah...

ratna said...

betul tu kak pah.. anak2 ler harta kita.. anyway.. anak2 kak pah cecomel belaka.. paling tak tahan saya tgk yg kecik tu.. gomol2 sedap ni..

aiDieNa said...

Tie.. jauh di mata.. dekat di hati.. biler dekat jgn lupa jmp aku.. heheh

Ratna.. si Ainna tu lar yg pertama kena gomol tiap kali ayah bonda balik dari keje.. hahahah!

comey_lote said...

pandai sungguh budak zaman sekarangbergambar..semuanya cute2 lah pricesses kak pah nih..

aiDieNa said...

Tu laa.. pegang jer camera tau jer dia nak posing macam maner.. hehehe... tak payah nak direct2 dah lagie... zaman dah berubah.. ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails