.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, May 3, 2011

..Secretaries Week 2011 @ KL ToWeR.. : Part 1

Yer.. saya seorang secretary atau dalam bahasa Melayu nyer.. setia berusaha dalam menjalankan tugas.. ahahaha.. sangat lar kan.. okeh.. sebenarnya nie gambor last week.. pada 27 April 2011 kami mendapat invitation ke Secretaries Week 2011 - Up, Close and Personal @ Menara Kuala Lumpur.. walaupon pada awalnya agak berbelah bagi nak pi.. sebab aku kena memandu ke sana.. akhakkk kan buta jalan.. sib baik Nisa kata dia tau... so.. aku ikut tunjuk jer lar telunjuk Garmin bergerak tue.. eheheh.. aku nie nama jer ada lesen... nak jalan sendiri sokmo sesat..


Kami daftar takyah beratur.. jumpa sorang pegawai kat situ.. check nama.. tentukan seat..  amik kad.. dapat bunga ros sorang sekuntum... berjalan lar kami menuju ke lif..

Gambar ada banyak lagie.. tapi aku nak up yang nie dulu... kami sama² mak buyong.. ehehehe.. bergambar sebelah menyebelah.. lunak gemersik sore baby aku kenan sore Siti Sarah..

..masa di meja makan.. menunggu dengan penuh kesabaran.. lapar siott..

..tak sangker si Didie Alias nie sangat funny... cakap lepas jer..

..Dayang Nurfaizah.. dia ada nyanyi single terbaru dia ari tu... alarr.. tiga² orang pon sama.. nyanyikan single terbaru masing²..

..Noryn Aziz.. suara dia sangat lantang... dia kata kat aku.. alahai comelnya ibu mengandung.. Noryn bile lagie yer..

..tinggi wooo... dah berbelas tahun rasernyer baru sampai balik ke sinie..


1 comment:

Ena said...

behnyerrr...


dapat jumpa artis dan yg penting leh amik gambo.. hik hik..

baru nampak perkembangan perut akak tu.. nama je dok sebelah umah tp nak jumpanya tu.... uhuhuhuhuhu...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails