.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, May 19, 2011

EMeAN DaH JaDiK LaKi ORaNG..:Part 3

Lanjutan dari entri ini dan ini.. sambungannya yang tergendala dek kemalasan aku mengupdate blog.. dah berberminggu duk dlm draf baru nak kuarkan.. ehehehe.. malas nak tulis banyak.. cuci mata jerlar layan gambar..

Lepas upacara akad selesai.. berbondong² lah kami menuju ke rumah arwah Maktok.. Makcik aku Sharifah Maria buat sedikit majlis makan² menyambut menantu sedara... sedara mara terdekat jer.. pon dah penuh ke luar rumah.. ok lar tu kan.. menu simple jer.. sebab malamnya kami raikan pengantin di rumah mak pengantin pompuan.. agenda aritu.. nom..nom.. nom... sampai nak pecah perut yg sedia buncit.. ehehehe... tak larat nak bangun.. tak larat nak angkat mata dah.. hehehe...
Haa.. Kak ipaq ngan adik ipaq.. sapa lagie lawa.. ahahahaha... yelah.. yelah.. Kak Ipaq versi tembam.. ada isi maaa...

Ececehhhh.. tangan berinai di hari yang penuh sejarah.. harus dirakamkan..

Mak berborak ngan Toksu.. lama tak jumpa kan.. borak.. borak.. dan borak..

Susun meja sebelum majlis dimulakan.. apa yang penting??
KERJASAMA!!

Budak² dengan xtvt dorang sendiri.. seronok tengok sepupu² kecik nie bercampur gaul sesamer dorang..
Drama tangisan terjadi lagie.. itu adegan penting.. tak boleh skip walau sehari..
Nie adik ipar aku.. bini Putra..

Sharifah Yasmin anak abang aku.. beza 7 bln ngan Alyaa.. sekarang dorang dah kat Riyadh.. harap² dapat lar dowang sesuawaikan diri..

Anak² dareku..

Antara menu yang menjadi santapan..

Emean bagi nasihat kat bini jangan makan banyak².. ahahaha..

Hantaran yang belum siap sepenuhnya.. adik aku Natun ditugaskan khas buat semua nie..

Pasangan Abby ngan binie dia Nurul.. owhhh.. yg sebelah tu.. pasangan kembang double chin.. hahaha tunggu lar aku abis pantang nanti..
Kitorang tumpang umah mak Pakcik Wahab nie lar.. Pakcik Wahab mertua adik aku Lilis.. a very warm and nice person..


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails