.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, May 23, 2011

LoST WORLD oF TaMBuN: SiRi 1

Lepas kenduri Emean aritu.. kitorang (famili aku, mak & adik aku) terus balik Ipoh.. umah Pak Mertua adik aku.. manakala famili abg tido umah sepupu kami juga di Ipoh.. sebab apa tido kat Ipoh.. sebab kami dah plan awai² nak berkelah ramai² di sini..

Pagi² subuh dah bangun mandi.. walaupon mmg nak pi mandi.. sarapan.. then off we go.. gambar kat atas maser baru sampai.. dan masih tunggu yg lain.. cukup korum baru masuk sesamer..

Alyaa adalah sedikit bengang sebab tak dapat duduk atas riba ayah.. tengok aku suh dia pandang kamera pon dia tanak..

Balas dendam duduk atas riba Bonda.. puas hati..

Dorang amik gambar aksi lompat².. tapi aku tak dan snap..

Semua nak beraksi depan kamera..

Budak² berlari² kat jalan ligan keta Abg aku yang baru sampai cari parking.. dia ingat jalan kat umah dia ker.. keta kat situ idaknyer nak nampak bebudak kecik cam dowang tue.. dah kena tampar kaki ngan Ayah.. tu yg nanges² tue..
Mak Buyong on the scene.. heheheh..

Yer.. kami di sinie.. nothing special.. tak byk menan cam kat Sunway.. boleh lar.. yg best pon tgk zoo kecik dia tu.. Alyaa siap dukung anak kambing.. bagi makan rusa ngan tangan dia.. sumer dia nak buat.. sikit tak geli atau takot..
Lepak² tunggu famili abg yg tak sampai².. lambat sunggoh.. aku dah tak larat bangun duduk dah.. lenguh..

Ngan kucing pon jadik.. heheheh

Tengok lah dah jangkit ngan ayah..  

Budak² tak mandi pagie.. heheheh

Sumer dah ada.. kita bergambar dulu sblm masuk dalam..


No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails